S
Header
کد خبر : 65284

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر درپى درگذشت نجاتگر اردبیلی در حین انجام ماموریت

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، جان باختن نجاتگر هلال‌احمر استان اردبیل در حین انجام ماموریت را به خانواده این عزیز، اعضای جمعیت هلال‌احمر و نجاتگران و امدادگران این نهاد خدمت‌رسان تسلیت گفت.
چهارشنبه 7 دی 1401 ساعت 17:09
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر درپى درگذشت نجاتگر اردبیلی در حین انجام ماموریت نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، جان باختن نجاتگر هلال‌احمر استان اردبیل در حین انجام ماموریت را به خانواده این عزیز، اعضای جمعیت هلال‌احمر و نجاتگران و امدادگران این نهاد خدمت‌رسان تسلیت گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/12/202212100351875960_Thum.jpg پیام,تسلیت,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,درپى,درگذشت,نجاتگر,اردبیلی,در,حین,انجام,ماموریت nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ازخودگذشتن برای نجات جان انسان، کمک به هم نوع و ایمان و باور عمیق قلبی به انجام کار برای رضایت پروردگار متعال، از مهمترین نشانه‌هایی است که می‌توان در وجود تک تک امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مشاهده و به آن افتخار کرد.

جان باختن مرحوم توفیق ویژه در حین انجام ماموریت برای نجات جان انسانی دیگر، نشانه ی انسانیت و خدمت بی منت به هم نوع است که همواره سرلوحه کار در جامعه بزرگ امدادی کشور در جمعیت هلال احمر می باشد.
اینجانب؛ درگذشت شهادت گونه امدادگر سرافراز مرحوم مغفور توفیق ویژه را به خانواده‌ محترم و گرانقدرش، همکاران و امدادگران استان و همچنین خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان، از خداوند متعال رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

12/28/2022 5:09:53 PM
آخرین اخبار