S
Header
کد خبر : 65214

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به مناسبت فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در آستانه سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.
یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 11:56
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به مناسبت فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در آستانه سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/12/202112103365329451_Thum.jpg پیام,تسلیت,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,به,مناسبت,فرارسیدن,روزهای,پایانی,ماه,صفر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین معزی متن پیام تسلیت به شرح زیر است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 

آخرین روزهای ماه صفر ایام سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله و سلم و عزاداری شهادت امامان معصوم حضرت حسن مجتبی علیهم‌السلام و حضرت علی بن موسی الرضا علیهم‌السلام است. 

یکی از ویژگی‌های رسول گرامی اسلام (ص) و معصومین (ع)، رحمت عام و فراگیر آنان نسبت به تمام اهل عالم است. بخشندگی از زیباترین آموزه‌های اخلاقی در سیره پیامبر اکرم(ص) است که نقش سازنده و مؤثری را جهت گرایش انسان‌ها به سوی حق و عدالت ایفا می‌کند. آیین اسلام را پیامبر (ص) با حب و مهر بنیانگذاری کرده است و بشر برای تکامل راه خود، نیاز به نهادینه‌ سازی این اخلاق و سیره رفتاری دارد. 
اگر چه دیگر پیامبران نیز مروجان اخلاق در جامعه خود بوده‌اند، اما پیامبر اسلام (ص) اخلاق را به نقطه نهایت و غایی خود رساند و اخلاقی را بنیان نهاد که زندگی دنیا و آخرت را سعادتمند می‌سازد. 

بی‌تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت(ع) است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد. یقینا جمعیت هلال احمر نیز با تأسی از این سیره در مسیر تکامل خود گام خواهد برداشت و با الگوبرداری از مهرورزی بزرگان دین اسلام به فعالیت‌های بشردوستانه خود ادامه خواهد داد. 

اینجانب این ایام سوگواری را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. 

عبدالحسین معزی 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

9/25/2022 11:56:21 AM
آخرین اخبار