S
Header
کد خبر : 65192

تاکید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر به تربیت جوانان انقلابی

سرویس اخبار
جلسه هم‌اندیشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر، با هدف بررسی فرایندها و حوزه‌های فعالیتی این معاونت، برگزار شد.
چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 17:04
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تاکید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر به تربیت جوانان انقلابی جلسه هم‌اندیشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر، با هدف بررسی فرایندها و حوزه‌های فعالیتی این معاونت، برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/09/202209108622683479_Thum.jpg تاکید,مسئول,دفتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,سازمان,جوانان,هلال,احمر,به,تربیت,جوانان,انقلابی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی سازمان جوانان این جمعیت، سمیه شیخ‌محمدی سرپرست معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی هلال احمر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طبق قوانین و اسناد بالادستی به معرفی برخی از برنامه‌های شاخص در حوزه نوجوانان و جوانان پرداخت.

حجت‌الاسلام بختی نیز با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در جمعیت هلال احمر، برنامه‌هایی مانند راه‌اندازی هیات حضرت علی‌اکبر(ع) را جهت ساختن جامعه‌ای با تمدن نوین اسلامی، تاثیرگذار و مثبت خواند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال ١٣٩٨ در جمع دانشجویان که فرمودند: عظمت نقش نیروی جوان متعهّد؛ نه هر جوانی؛ جوانی که احساس تعهّد کند،‌ احساس مسئولیّت کند در این مسیری که در پیش رو داریم و در رسیدن به آن چشم‌انداز مورد نظر است و همچنین با توجه به قسمتی از آیه 6 سوره التحریم "قوا أنْفسکمْ و أهْلیکمْ ناراً"؛ "خود را با خانواده خویش از آتش دوزخ دور نگاه دارید" لزوم درک و شناسایی ظرفیت‌ها، دوستان و دشمنان و همچنین هویت ایرانی اسلامی را خاطر نشان کرد.
حجت الاسلام بختی با بیان اولویت‌ها در همکاری با معاونت پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی هلال احمر، ابراز امیدواری کرد، این همکاری‌ همواره منجر به تربیت جوانانی انقلابی جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

9/7/2022 5:04:29 PM
آخرین اخبار