S
Header
کد خبر : 65168

انتصاب مدیر فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر

سرویس اخبار
با حکم معاون فرهنگی و امورآموزشی، پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ، «محمدرضا میرزاخانی»، به عنوان مدیر فرهنگی این معاونت منصوب شد.
سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 15:16
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
انتصاب مدیر فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر با حکم معاون فرهنگی و امورآموزشی، پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ، «محمدرضا میرزاخانی»، به عنوان مدیر فرهنگی این معاونت منصوب شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/08/202208104184487692_Thum.jpg انتصاب,مدیر,فرهنگی,حوزه,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، دکتر علیرضا فجری، معاون فرهنگی و امورآموزشی، پژوهشی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در حکمی محمدرضامیرزاخانی  را به سمت  مدیر فرهنگی این معاونت منصوب کرد. 
در این حکم بر پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره‌گیری از تمام فعالیت‌های بالقوه جمعیت هلال احمر تاکید شده است.
«محمدرضا میرزاخانی» دانش‌آموخته رشته حقوق و نیز علوم قرآنی است. از جمله سوابق وی می‌توان به مسئول امور اداری و طرح و برنامه اداره کل حوزه نمایندگی ولی فقیه به مدت ٩ سال و مسئولیت در رده های مختلف بسیج به مدت ۱۱ سال  اشاره کرد. 
گفتنی است که معاون فرهنگی و امورآموزشی، پژوهشی همچنین از خدمات ارزنده  فیروز شیخی مدیر فرهنگی پیشین این معاونت نیز قدردانی کرد.

8/16/2022 3:16:29 PM
آخرین اخبار