S
Header
            مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد            
کد خبر : 65142
رهبر معظم انقلاب

مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل به کار ببندند

سرویس اخبار
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مصیبت‌دیدگان سیل‌های اخیر خواستار اجرای تدابیر لازم برای ترمیم آسیب‌های سیل شدند.
یکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت 00:07
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل به کار ببندند رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مصیبت‌دیدگان سیل‌های اخیر خواستار اجرای تدابیر لازم برای ترمیم آسیب‌های سیل شدند. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/07/202207103737244391_Thum.jpg مسئولان,تدابیر,لازم,را,برای,ترمیم,آسیب‌های,سیل,به,کار,ببندند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروههای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ی مهیب و خسارتبار سیل در بسیاری از نقاط کشور، جمعی از مردم عزیزمان را دچار آسیبهای جانی و مالی و عاطفی کرده است. 

اینجانب با ابراز همدردی عمیق با همه‌ی آن عزیزان به مصیبت‌دیدگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و از مسئولان محترم کشور تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب ها مطالبه می‌نمایم. 

لازم می‌دانم از حضور سریع مسئولان در مناطق سیل‌زده و نیز از تلاش گروههای امدادی مردمی یا موظف برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کنم. ادامه‌ی این اقدامات خداپسند و تلاش مستمر برای کاهش آثار این حوادث دردناک وظیفه‌ی همه ما است. 

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

7/31/2022 12:07:14 AM
آخرین اخبار