S
Header
کد خبر : 65100
با سخنان نماینده ولی فقیه در هلال احمر

مراسم اختتامیه گردهمایی یازدهمین دوره مسئولان دفاتر استانی برگزار شد

سرویس اخبار
یازدهمین دوره گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها با سخنان حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پایان یافت.
دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت 19:15
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مراسم اختتامیه گردهمایی یازدهمین دوره مسئولان دفاتر استانی برگزار شد یازدهمین دوره گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و سازمان‌ها با سخنان حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پایان یافت. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/06/202206105283294999_Thum.jpg مراسم,اختتامیه,گردهمایی,یازدهمین,دوره,مسئولان,دفاتر,استانی,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در دومین روز از گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه که امروز ۳۰ خردادماه در مشهد الرضا برگزار شد، موضوعات و مسائل فرهنگی در جمعیت هلال احمر مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در آغاز سخن به ارائه پیشینه، تجربیات و برخی از سوابق فعالیت ها پرداخت‌. وی فعالیت در عرصه فرهنگی و تبلیغی را یک اولویت در وظایف روحانیون برشمرد و اضافه کرد: مسئولین دفاتر نیز باید مانند سایر روحانیون نسبت به ارتقاء سطح علمی خود در همه دوران زندگی اهتمام داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در ادامه سخنان خود، یاد و خاطره حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی را گرامیداشت و از ایشان به عنوان نمونه‌ای از یک روحانی خدمت‌گذار و مردمی یاد کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی ، در این همایش بر ضرورت ارتباط مستمر روحانیون با مردم و جامعه مخاطب تاکید کرد. در این گردهمایی رسیدگی به مسائل موقوفات و موضوع جهاد تبیین، حفظ وحدت و همگرایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بوده است. 

در پایان نیز بیانیه این گردهمایی قرائت شد. لازم به ذکر است که در این گردهمایی از مسئولان دفاتر جمعیت هلال احمر استان‌های آذربایجان غربی و اصفهان از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قدردانی شد

6/20/2022 7:15:27 PM
آخرین اخبار