S
Header
کد خبر : 65026
امام جمعه بندرعباس

خدمت رسانی جمعیت هلال احمر بی منت است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جمعیت هلال‌ احمر همواره اولین ارگان پای کار در زمان بحران است و در تمامی عرصه ها بی منت و جهادی مشغول به خدمت رسانی است.
شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:12
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
خدمت رسانی جمعیت هلال احمر بی منت است نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جمعیت هلال‌ احمر همواره اولین ارگان پای کار در زمان بحران است و در تمامی عرصه ها بی منت و جهادی مشغول به خدمت رسانی است. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/05/202205106955020850_Thum.jpg خدمت,رسانی,جمعیت,هلال,احمر,بی,منت,است nvhelal

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن قدردانی از تلاش های بی شائبه جمعیت هلال‌احمر استان در آستانه گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ گفت: جمعیت هلال‌ احمر همواره اولین ارگان پای کار در زمان بحران است و در تمامی عرصه ها بی منت و جهادی مشغول به خدمت رسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از  تارنمای اطلاع رسانی جمعیت در استان هرمزگان، امام جمعه بندرعباس با اشاره به نقش بارز جوانان در خدمت رسانی اضافه کرد: جوانان با عضویت در هلال احمر و شرکت در آموزش های این جمعیت در زمینه انجام فعالیت‌های امدادی و عام‌المنفعه مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: بهره مندی عامه مردم از آموزش های هلال احمر جامعه را در زمان بحران آماده می کند تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

 

5/7/2022 3:12:46 PM
آخرین اخبار