S
Header
            روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است            
کد خبر : 64845
رئیس جمعیت هلال احمر

محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب در گرو انتقال تجارب نسل پیشکسوت به جوانان است

سرویس اخبار
دکتر پیرحسین کولیوند در نشست مشترک با نمایندگان بازنشسته های هلال احمر، محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب را در گرو انتقال تجارب نسل پیشکسوت به جوانان دانست.
دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 03:39
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب در گرو انتقال تجارب نسل پیشکسوت به جوانان است دکتر پیرحسین کولیوند در نشست مشترک با نمایندگان بازنشسته های هلال احمر، محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب را در گرو انتقال تجارب نسل پیشکسوت به جوانان دانست. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/12/202112103920149802_Thum.jpg محقق,شدن,بیانیه,گام,دوم,انقلاب,در,گرو,انتقال,تجارب,نسل,پیشکسوت,به,جوانان,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دکتر پیرحسین کولیوند در دیدار با نمایندگان بازنشسته های جمعیت هلال احمر گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان در جمعیت هلال‌احمر همواره نقشی اساسی داشته و سرمایه اجتماعی بسیار مبارک و قابل تقدیری هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: بازنشستگان عمر و جوانی خود را در مسیر امدادرسانی گذاشته ‌اند و به همین علت صاحب تجربه، اندیشه و گنجینه‌ بزرگی از علم، مهارت و اخلاق هستند که قدردانی از زحماتشان جزو وظایف ما است.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان الگوی جوانان ما هستند و در ارزش های دینی ما تاکید بر احترام به بزرگان در اخلاق و کردار را داریم، بنابراین حفظ حرمت و عزت بازنشستگان و پیشکسوتان بر ما واجب است. بازنشستگان و پیشکسوتان تربیت ساز جوانان انقلابی و مومن براساس شاخص های نظام اسلامی هستند. بنابراین جوانان برای پیشرفت به تجارب این عزیزان نیاز دارند.

دکتر کولیوند ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید جوانان خیلی از روزهای سخت را تجربه نکرده اند که این تجربیات از طریق بازنشستگان قابل انتقال است تا به هموطنان خدمت بهتری با حفظ کرامت صورت گیرد.

وی با اشاره به این که امروز اعتماد عمومی را با کمک پیشکسوتان می توان ارتقا داد، تصریح کرد: جامعه نگاه مثبتی نسبت به هلال احمر دارند و به همین علت شهروندان زمانی که به مشکلی برخورد می کنند ابتدا هلال احمر را یاد می کنند و برای درخواست کمک به سمت هلال احمر می آیند. بنابراین باید پس از خداوند، نقطه امید و تکیه گاه مردم شویم. گاهی قانون موجب محدودیت ها می شود اما باید برای ارائه خدمت بهتر و گره‌گشایی بیشتر تلاش و محدودیت ها را کم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: بیمه تکمیلی ‌و مباحث مربوط به معیشت بازنشستگان باید رسیدگی کامل شده و در اولویت قرار گیرد. دولت در تلاش برای حل مشکلات و خدمت به اقشار مختلف است و ما هم در این راستا تلاش خود را برای حل مشکلات خواهیم کرد. امروز جوانان هلال احمر در جاده و کوهستان با کمترین درآمد مشغول به خدمت هستند که در این مورد پیگیری‌هایی انجام شده تا به زودی اتفاقات بهتری برای معیشت این عزیزان رقم خورد.

کولیوند ضمن اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیشکسوتانی که دوران دفاع مقدس را تجربه کردند و در امدادرسانی خوش درخشیدند، بزرگانی که حوادث مختلف در کشور همچون زلزله های رودبار و منجیل، بم، ورزقان و سرپل ذهاب را تجربه کردند و برای نجات جان هموطنان تمام توانشان را گذاشتند، امروزه وظیفه دارند برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و الگوشدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجارب ارزنده خود را به نسل جوان منتقل کنند.

 

12/13/2021 3:39:46 AM
آخرین اخبار