S
Header
کد خبر : 64828
به مناسبت گرامی داشت روز داوطلب انجام شد

دیدار داوطلبان هلال احمر استان قم با آیت الله علوی گرگانی

سرویس اخبار
داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت گرامی داشت سالروز داوطلب با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید کشور، دیدار و گفت و گو کردند.
یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 13:37
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار داوطلبان هلال احمر استان قم با آیت الله علوی گرگانی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت گرامی داشت سالروز داوطلب با آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید کشور، دیدار و گفت و گو کردند. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/12/202112107427660969_Thum.jpg دیدار,داوطلبان,هلال,احمر,استان,قم,با,آیت,الله,علوی,گرگانی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت هلال در استان قم؛ در آستانه سالروز گرامیداشت داوطلب جمعیت هلال احمر، مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از شورای معاونان و نیز تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با آیت الله علو گرگانی دیدار کردند.

آیت‌ الله سید محمد علی علوی گرگانی در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از کسانی که در هلال احمر خدمت می‌کنند اظهار کرد: هر چه بیان کنم آن چیزی که مطابق با واقعیت است را نمی‌توانم ابلاغ کنم چرا که بعضی از نعمت‌ها درک می‌شود و مصداق هلال احمر هم از این باب است.

ایشان افزودند: ارزش فوق‌العاده‌ای جمعیت هلال احمر نجات جامعه است و مختص شخص نیست‌. خدمت کردن اعضای جمعیت هلال احمر به گونه‌ای است که جامعه از وجودشان بهره می‌برد و هر چه از تلاش‌ها و فعالیت‌هایشان تجلیل و احترام کنیم کم است و لذا ضمن اینکه عرض ارادت به همه‌ی کارکنان و اعضای هلال احمر اعم از جوانان، داوطلبان و امدادگران که پشتوانه‌ هلال احمر هستند می‌بایست کاری کنیم که مردم، حامی و پشتیبان هلال احمر باشند چراکه مردم ایران، مردمی عاطفی هستند و اگر پیشامدی پیش بیاید همه برای کمک به صحنه می‌آیند.

آیت الله علوی گرگانی اضافه کردمد: اعضای هلال احمر هیچ وقت در راه خدمت‌رسانی به مردم خسته و دل زده نشوند و در راه خدا هیچ سرزنشی را اعتنا نکنند و محکم و استوار به فعالیت‌های خود ادامه دهند؛ گرچه مردم نیز همیشه در همه‌ حوادث و بحران‌ها یار و یاور هلال احمر هستند و ما هم در حد قدرت و توانمان همیشه تقدیر و تبلیغ می‌کنیم که نسبت به انجام فعالیت‌های خود دلگرم باشید و پشتوانه‌ هلال احمر هستیم.

در ادامه، محمدرضا بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این جمعیت در مقابله و پیشگیری از ویروس کووید 19، از جمله نحوه‌ کمک به مددجویان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، خدمت‌رسانی بانک تجهیزات پزشکی امانی و در اختیار گذاشتن تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی به صورت رایگان و امانی و همچنین امداد و نجات در حوادث جاده‌ای ارائه کرد.

در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم هم با اشاره به اینکه هلال احمر همیشه در نجات مصدومین، تسکین آلام بشری و فعالیت‌های جهادی در استان پیشتاز است، خواستار حمایت هر چه بیشتر مراجع عظام تقلید از این جمعیت شد.

 

 

12/5/2021 1:37:55 PM
آخرین اخبار