S
Header
کد خبر : 64824

اعتبار هلال‌احمر به مردمی بودن آن است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: اعتبار هلال احمر به مردمی بودن آن است و این سرمایه‌ای گران‌بها است.
جمعه 12 آذر 1400 ساعت 16:45
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
اعتبار هلال‌احمر به مردمی بودن آن است نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: اعتبار هلال احمر به مردمی بودن آن است و این سرمایه‌ای گران‌بها است. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/12/202112121071263990_Thum.png اعتبار,هلال‌احمر,به,مردمی,بودن,آن,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، در نشست شوراهای ثلاثه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که شامل شوراهای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگی است، با بیان اینکه فرهنگ، روح حیات جامعه است تاکید کرد: هلال احمر هدفی جز خدمت به خلق خدا ندارد و این بزرگترین نعمت است که خداوند به ما ارزانی داشته و باید شاکر قرار گرفتن در این مسیر مقدس که در راه اسلام هم هست؛ باشیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، فعالیت کانون‌های طلاب را محوری دانست و خاطرنشان کرد: کانون طلاب قبل از این در جمعیت هلال احمر پیش بینی شده بود ولی چندان رسمیت نداشت. بنابراین از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خواستیم این کانون‌ها تقویت شوند.

وی افزود: مکتب مقدس اسلام به ما می‌آموزد که برترین آدم‌ها از منظر اسلام آن‌ها هستند که سود و منفعت شان بیشتر به بقیه می‌رسد و هلال احمر به عنوان جمعیتی خیریه و غیرسیاسی و با هدف تسکین آلام بشری و آرامش بخشیدن به بشریت و پدید آوردن صلح و صمیمیت و گسترش سلامت و کرامت در خدمت انسان‌ها است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: انسان‌ها باید احترام‌شان حفظ شود و ما در هلال احمر باید تلاش کنیم به مردم و به خصوص به آسیب‌دیدگان خدمت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر جوانان هشدار داد: نباید بگذاریم جوانان به حواشی کشیده شوند. باید با آسیب‌ها مقابله کنیم و خانه‌های هلال هم آماده این این حرکت بزرگ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس گفت: مهم‌ترین ویژگی مرحوم مدرس سادگی ایشان بود که در عین سادگی، پشت رضا شاه دیکتاتور را لرزاند و صدای سیلی او و برخوردش با رضاشاه در تاریخ ماندگار شد.

وی همچنین به ایمان، صفا و سادگی حضرت امام خمینی(ع) در مواجهه با نماینده شوروی اشاره کرد و رمز جاودانگی را خلوص و خدایی شدن خواند.

شایان ذکر است در قسمتی از این نشست که در محل سالن مرحوم دفتری مشهد برگزار شد، مجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاونت فرهنگی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه و همچنین  سیدآرش سیدصالحی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی  و حجت الاسلام اسدالله اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت و حجت الاسلام غروی به نمایندگی از کانون های طلاب این استان، سخنرانی و مطالبی ا ارائه نمودند.

12/3/2021 4:45:58 PM
آخرین اخبار