S
Header
کد خبر : 64788
با حضور  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی

آئین معارفه سرپرست هلال احمر مشهد برگزار شد

سرویس اخبار
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونان و مدیران هلال احمر خراسان رضوی و نمایندگان منتخب شورای اجرایی این شعبه، سرپرست هلال احمر مشهد مقدس معرفی شد.
جمعه 21 آبان 1400 ساعت 19:27
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
آئین معارفه سرپرست هلال احمر مشهد برگزار شد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونان و مدیران هلال احمر خراسان رضوی و نمایندگان منتخب شورای اجرایی این شعبه، سرپرست هلال احمر مشهد مقدس معرفی شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/11/202111106717703851_Thum.jpg آئین,معارفه,سرپرست,هلال,احمر,مشهد,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، جت الاسلام اسدی در این برنامه، با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) گفت: سعه صدر مهمترین ابزار ریاست است و از طرفی تن پوش هلال احمر نشان از خود گذشتگی افرادی است که با جان و دل پای کار آمده اند و با توجه به اینکه در سرزمین امام مهربانی ها، در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا(ع) هستیم، باید در تمام عرصه ها با روحیه معنوی گام برداریم.

دکتر سید آرش سیدصالحی، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز گفت: هلال احمر نمادی از ایثار و فداکاری است که تمام اعضاء با پشتکار و تلاش های ایثارگرانه باید در جهت پیشبرد اهداف هلال احمر گام بردارند.

وی افزود: حضور گسترده اعضای جوانان، داوطلبان، امدادگران و ‌نجاتگران  در عرصه های مختلف خدمت، مهمترین سرمایه و موجب همبستگی و اتحاد بیشتر در خانواده بزرگ هلال احمر است.

در این مراسم همچنین از زحمات مجید زارع تقدیر شد و سید رسول شخصی زارع به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر مشهد مقدس منصوب گردید.

11/12/2021 7:27:45 PM
آخرین اخبار