S
Header
            پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر                        از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر                        برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد            
کد خبر : 64783
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین

هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه باشد

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه و در درمان آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد.
سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 14:03
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه باشد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هنر اصیل و ارزشی می تواند آرامش بخش جامعه و در درمان آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/11/202111107111378640_Thum.jpg هنر,اصیل,و,ارزشی,می,تواند,آرامش,بخش,جامعه,باشد nvhelal

پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا در جلسه بررسی دستاوردهای جشنواره ملی و منطقه ای فیلم کوتاه دانش آموزی که در جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد گفت: امروز، ابزار هنر برای درمان بیماری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و ما نیز باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از هنر در سنین کودکی دستاوردهای خوبی دارد اما به نظر می رسد شاید ما در بهره گیری از هنر زیاد موفق نبوده ایم و به آن به عنوان یک سرگرمی و مانند زنگ ورزش نگاه کرده ایم.

حجت الاسلام مفیدی کیا تصریح کرد: هنر می تواند موجب آرامش انسان شده و اضطراب و استرس را کاهش دهد و ما هم می توانیم از هنر به خوبی بهره گیریم.

وی بیان کرد: خداوند هم عالم هستی را هنرمندانه خلق کرده و آنچه در قرآن نازل شده نیز هنرمندانه است و بدون هنر نمی توان تاثیر زیادی در عالم گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: البته ما دنبال هنری هستیم که با ابتذال عجین و همراه نشود بلکه هنر سالم و ارزشی را پیگیری می کنیم تا از فواید آن نیز برخوردار شویم.

حجت الاسلام مفیدی کیا تصریح کرد: جامعه ما شاید از هنر کمی دور مانده و جوامع غربی بیشتر از این ابزار برای انتقال پیام استفاده کرده اند لذا بایستی کمک کنیم کودکان از سنین پایین با هنر آشنا شوند.

وی اظهارداشت: دین هیچ تضادی با هنر سالم از جمله موسیقی و تئاتر ندارد و در خلقت باد و درخت و طبیعت هارمونی موسیقی گوش نواز تولید می کند که آرامش بخش است و آنچه مشکل ساز می شود هنر آمیخته به ابتذال است.

40060011/9/2021 2:01:22 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/11/202111105035665642_Thum.jpg
11/9/2021 2:03:00 PM
آخرین اخبار