S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64737
توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان

از خیرین و نیکوکاران استان تقدیر شد

سرویس اخبار
جمعیت هلال احمر زنجان با همکاری جمعی ازخیرین و نیکوکاران، تعداد قابل توجهی از بسته های لوازم التحریر و ... تهیه و در میان دانش آموزان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.
چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 16:48
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
از خیرین و نیکوکاران استان تقدیر شد جمعیت هلال احمر زنجان با همکاری جمعی ازخیرین و نیکوکاران، تعداد قابل توجهی از بسته های لوازم التحریر و ... تهیه و در میان دانش آموزان اقشار آسیب پذیر توزیع شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/10/202110105380324597_Thum.jpg از,خیرین,و,نیکوکاران,استان,تقدیر,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، این اقدام مومنانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام شد.

مراسم قدردانی از خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان داوطلب هلال احمر نیز که در این طرح همراهی و مشارکت داشته اند،  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری در این برنامه ضمن قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان داوطلب هلال احمر گفت: سازمان جوانان هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطب خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که  امیدواریم با یاری خیرین و احیاء ارزش‌های بشردوستانه، حمایت همه ‌جانبه‌ای از سوی جامعه  نیکوکاران دراین طرح صورت گیرد.

10/13/2021 4:48:35 PM
آخرین اخبار