S
Header
کد خبر : 64732
با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان معرفی شد

سرویس اخبار
سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 15:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان معرفی شد http://media.nvhelal.ir//Image/2021/10/202110109888269910_Thum.jpg سرپرست,معاونت,منابع,انسانی,و,پشتیبانی,هلال,احمر,استان,معرفی,شد nvhelal

 آیین معارفه سرپرست توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور سرپرست استان و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان خراسان رضوی، دکتر سید آرش سیدصالحی در آئین معارفه سید رضا قاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران سابق در این جایگاه، اظهار کرد: عرصه خدمت همانند دومیدانی امدادی است که دست به دست می شود و هر مدیری می بایست در مسیر رو به پیش گام بردارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی درباره مسئول جدید این معاونت افزود: ایشان علاوه بر تسلط و سوابق ارزشمند اجرائی، دارای حسن اخلاق و آراستگی به زیور دیانت هستند.

وی تاکید کرد: باید نعمت اعتماد مردم به خدمات خودشان در نهاد هلال احمر را پاس داشت و حافظ نام نیک هلال احمر باشیم.

دکتر سید صالحی خاطرنشان کرد: استیفای حقوق پرسنلی و توسعه در بخش فنی و توجه به فن آوری های نوین در بخش آی تی و نیز پشتیبانی از کلیه برنامه های اجرایی و اداری می بایست مدنظر و پیگیری قرار گیرد.

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: دکتر سید صالحی در شرایط خطیر فعلی سکاندار خدمت در هلال احمر در پایتخت معنوی ایران اسلامی شده و حفظ آرامش سرمایه انسانی بزرگترین رسالت یک مدیر توانا و مجموعه پویا در شرایط خاص است که تغییرات و انتصابات نیز در این راستا می بایست بدون هرگونه پیش داوری در افراد و مطالعه شرایط مجموعه و با تدبیر و عزم رفع مسائل و دغدغه ها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی درباره عملکرد سید رضا قاری در دوران خدمت در دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان بیان کرد: با رفتن ایشان ممکن است دچار خلل شویم ولی حضور در مجموعه پشتیبانی اهم بر مهم و موجب منفعت بیشتری برای سیستم است.

وی افزود: برگزاری این نشست معارفه در مکان مقدس نمازخانه که معبد و مسجد است هم حاوی پیام الهی است و به فضل خدا بنا بر نیت خیر ایشان این انتصاب، حسنه است.

سید رضا قاری نیز در این مراسم تاکید کرد: اجرای کامل ضوابط و قانون و نظم و انضباط در سیستم ضرورت اصلی ما است که این بخش باید الگو باشد.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان، صدور احکام ایثارگران و ساماندهی املاک و خودروهای سازمانی را از دیگر موارد حائز اهمیت و اولویت اجرا در این بخش دانست.

سید حسن حسینی، معاون سابق توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر استان هم گفت: در جمع دوستانه شما همیشه نیکوسیرتی و اخلاق خوش و منش قابل ستایش دیدم. در مدت همکاری با تک تک شما، اجتماعی کوچک و اما سخت متمدن را تجربه کردم. برای خداحافظی می‌توان تنها گفت که برای هر یک از شما همکاران گرامی، ایامی به کام دل و روزگاری خوش و سرشار از انرژی‌های خوب و موفقیت آرزو می‌کنم. خوب می‌دانم که با نیات همیشه خیر خود، پیشاپیش خداوند درهای رحمت، برکت و نعمت را پیش روی شما باز خواهد کرد.امیدوارم من را به بزرگواری خود ببخشید و حلالم کنید.

 

 

10/5/2021 3:02:03 PM
آخرین اخبار