S
Header
کد خبر : 64682
در پیامی

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی درگذشت علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال استاد علامه محمدرضا حکیمی، نظریه‌پرداز بزرگ شیعی معاصر، پیام تسلیتی صادر کرد.
دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 14:53
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی درگذشت علامه محمدرضا حکیمی را تسلیت گفت حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال استاد علامه محمدرضا حکیمی، نظریه‌پرداز بزرگ شیعی معاصر، پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/05/202105101651127751_Thum.jpg حجت‌الاسلام,والمسلمین,معزی,درگذشت,علامه,محمدرضا,حکیمی,را,تسلیت,گفت nvhelal
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
ارتحال عالم جلیل القدر علامه محمدرضا حکیمی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. وی از تبار عالمان راستین و دانشوران عالم بود که عمر شریف و بابرکت خود را صرف فراگیری معارف دین و ترویج عالمانه و متعهدانه آن کرد. شخصیتی ارزشمند و روشن‌اندیش که با تدبر در متون دینی و دریافت مبانی پایه‌ریزی جامعه دینی بر  گسترش عدالت، رفع فقر و تبعیض به عنوان ارزش‌های متعالی انسانی تاکید داشت و با قلم توانا و قریحه سرشار خود آثار ماندگاری در این راه پدید آورد.
علامه حکیمی نماد شکوه قناعت و عزت نفس بود و در قله‌ای از استغنای روحی زندگی کرد. 
اینجانب این ضایعه را به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهیان و حوزویان و بیت معزز ایشان  تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن اندیشمند پارسا رحمت و مغفرت و حشر در زمره صابران و صالحان مسئلت می‌نمایم.
 
عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
8/23/2021 2:53:00 PM
آخرین اخبار