S
Header
کد خبر : 64679

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز پزشک

سرویس اخبار
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی، سالروز میلاد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، حکیم و دانشمند ایرانی و روز پزشک را تبریک گفت.
یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 18:42
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز پزشک رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی، سالروز میلاد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، حکیم و دانشمند ایرانی و روز پزشک را تبریک گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/06/202106120503509710_Thum.png پیام,تبریک,رئیس,جمعیت,هلال‌احمر,به,مناسبت,روز,پزشک nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، متن پیام تبریک دکتر کریم همتی به شرح زیر است:

سالروز میلاد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، حکیم و دانشمند بی‌همتا و مایه فخر ایرانیان و روز پزشک را به مردم علم‌پرور و پزشکان و طبیبان فاضل سرزمین‌مان تبریک می‌گویم.

ناگفته پیداست در دو سال اخیر که دنیا با همه‌گیری ویروس کرونا در چالشی سنگین گرفتار شده است، معنای طبابت و پزشکی از مفاهیم یک حرفه فراتر رفته و پرچم جامعه پزشکی در قله‌های خداپسندانه بشردوستی برافراشته شده است.

پدیده کرونا ثابت کرد که پزشکان و جامعه بهداشت و درمان بیشتر از آنچه که تصور می‌شد مردم را دوست دارند و در غوغای ویروس کرونا، کلام آرامش‌بخش پزشکان است که پرتوهای خورشید امید را به قلب رنجور بیماران و خانواده‌های مضطرب می‌تاباند.

در نبرد فرسایشی انسان و کرونا، پزشکان عزیز کشورمان در حالی در خط مقدم جبهه سلامت با ویروس بی‌رحم می‌جنگند که متاسفانه تعدادی از پزشکان حاذق، استاد و مهربان ایرانی و شماری از کادر ماهر درمان که تا آخرین نفس برای زنده ماندن بیماران کرونایی تلاش کرده بودند، سرانجام با ایثار جان عزیز خویش به افتخار شهادت نائل شدند و با لقب شایسته شهید مدافع سلامت سرفرازانه از دنیای فانی به سوی معبود یکتا عروج کردند.

در روز مبارک پزشک، از خداوند متعال برای تمامی پزشکان و پرستاران شهید، علی الخصوص شهیدان جامعه پزشکی در دوران شیوع ویروس کرونا، رحمت و بهشت الهی را مسئلت دارم و برای تمامی کادر درمان که خستگی ناپذیر همچنان برای شفای بیماران مجاهدت می‌کنند، خواستار سلامت و اجر اخروی هستم.

همچنین روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان شاغل در بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی جمعیت هلال احمر در سراسر دنیا تبریک عرض می‌کنم و برای آنان تندرستی و توفیق روزافزون آرزو دارم.

دکتر کریم همتی

رئیس جمعیت هلال احمر

 

8/22/2021 6:42:03 PM
آخرین اخبار