S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64614

حضور در انتخابات موجب افزایش قدرت بازدارندگی می شود

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حضور تک تک ملت ایران در پای صندوق های رای موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی می شود.
سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 17:04
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
حضور در انتخابات موجب افزایش قدرت بازدارندگی می شود مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حضور تک تک ملت ایران در پای صندوق های رای موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی می شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/06/202106108626484970_Thum.jpg حضور,در,انتخابات,موجب,افزایش,قدرت,بازدارندگی,می,شود nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع سانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری در آئین گردهمایی "روشنگری در انتخابات" به عدالت و تقوا اشاره کرد و در تفسیر آیه 122 سوره توبه افزود: اصل تقوا اعتقادات است که باید جهانی فکر کنیم که خداوند متعال 1400 سال پیش جهانی خلق کرد.
وی تاکید کرد: چشم ما به دست ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است. هیچ تشنگی، رنج، زحمت و گرسنگی در راه خدا به بندگان نمی رسد حتی قدمی هم که بر می داریم دشمنان از ما عصبانی می شوند ثواب دارد.
وی به آیه "ان الله لا یغیر ما بقَوم حتى یغیروا ما بانفسهم" اشاره کرد و ادامه داد: هر لحظه باید خود را تغییر داده و آماده ارتقاء اطلاعات خود باشیم و خداوند هیچ مملکتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خود آنها بخواهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حضور در پای صندوق های رای اثرات مثبت قابل توجهی دارد که موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی می شود.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری یادآوری کرد: کاندیدایی باید انتخاب شود که برای مردم خدمت کند و باید نسبت به حضور حداکثری ملت ولایت مدار توجه جدی داشته باشیم که در زمان حاضر وجوب شرعی دارد.
وی با درخواست از همه ملت ولایت مدار برای مشارکت جدی در انتخابات گفت: برای اینکه مدیون خون شهدای ایران نباشیم باید رای بدهیم.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، گردهمایی "روشنگری در انتخابات" با حضور کارکنان، داوطلبان و امدادگران برگزار شد که روسای شعب جمعیت هلال احمر استان و همکاران نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این گردهمایی شرکت داشتند.

6/15/2021 5:04:10 PM
آخرین اخبار