S
Header
کد خبر : 64610
با همکاری موسسه قرآنی حافظان نور کوثر

فعالیت‌های قرآنی هلال احمر آذربایجان غربی افتتاح شد

سرویس اخبار
مراسم افتتاحیه فعالیت های قرآنی کارکنان خواهر جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی توسط مرکز دارالقرآن جمعیت هلال احمر استان و با همکاری مؤسسه قرآنی حافظان نور کوثر در آستان مقدس امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار شد.
یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 13:06
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
فعالیت‌های قرآنی هلال احمر آذربایجان غربی افتتاح شد مراسم افتتاحیه فعالیت های قرآنی کارکنان خواهر جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی توسط مرکز دارالقرآن جمعیت هلال احمر استان و با همکاری مؤسسه قرآنی حافظان نور کوثر در آستان مقدس امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/06/202106100767654429_Thum.jpg فعالیت‌های,قرآنی,هلال,احمر,آذربایجان,غربی,افتتاح,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در این مراسم که با حضور مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر گفت: اجرای برنامه های تخصصی و آموزشی هم در مباحث قرآنی و هم در ارتباط با عترت و اهل بیت(ع) در این حوزه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
وی در ادامه افزود: اهمیت جایگاه زن در دین مبین اسلام و در صحنه های باشکوهپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بعد از آن بسیار مهم و ارزشمند بوده است و ما در حوزه مسائل قرآنی و موضوعات مرتبط با خواهران تلاش می کنیم برنامه های مختص به آنان را اجرائی نمائیم و إن شاء الله شاهد رشد و ارتقاء جایگاه خواهران در همه زمینه ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در شبکه های بیگانه به صراحت گفته شده است که برای براندازی نظام و تضعیف اسلام و مکتب تشییع باید به درون خانواده ها نفوذ کرد و زمینه انحرافات فکری و رفتاری آنان را فراهم نمود لذا دشمنان این نظام و انقلاب توجه و برنامه ریزی های ویژه ای برای زنان در جامعه و خانواده دارند و ما هم وظیفه داریم در مقابله با تهاجمات فکری و فرهنگی دشمنان با آگاهی بخشی و مسلح نمودن خانواده ها علی الخصوص مادران و دخترانمان به فکر، فرهنگ و اندیشه، زمینه مقابله صحیح با این تهاجمات را فراهم نمائیم.
حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر افزود: زنان ما در خانواده نقش تربیت فرزندان را بر عهده دارند و این یک مسئولیت بسیار بزرگ است چرا که اگر فرزندان و خانواده ها اصلاح شدند، جامعه هم اصلاح می شود و رشد و ارتقاء کشور در همه زمینه ها محقق خواهد شد.

امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از موسسه قرآنی حافظان نور کوثر و همچنین دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گفت: در قرآن بحث تربیت در خانواده مورد تاکید قرار گرفته است و زندگی جامعه بشری باید در مسیر قرآن باشد تا بتوانیم موفق باشیم، درک صحیح از مفاهیم و آیات قرآنی و فرامین الهی در زندگی انسان بسیار مهم است.

در پایان این مراسم خانم محمدی مدیر موسسه قرآنی نور کوثر نیز به برنامه های موسسه و نحوه فعالیت ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: این موسسه با حضور اساتید قرآنی در کلیه مقاطع آموزشی با جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی همکاری و تعامل جدی و نزدیک دارد.

6/13/2021 1:06:27 PM
آخرین اخبار