S
Header
کد خبر : 64606
پیام نماینده مقام معظم رهبری در هلال‌احمر در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور

جانباز اسلام و مجاهد راستین راه امام

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی پور پیام تسلیتی صادر کرد.
سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 21:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جانباز اسلام و مجاهد راستین راه امام حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی پور پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/06/202106101210705186_Thum.jpg جانباز,اسلام,و,مجاهد,راستین,راه,امام nvhelal
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی پور از مبارزان قدیمی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
 
متن پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال  مجاهد مبارز و انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی اکبر محتشمی پور موجب تأثر و تأسف گردید.
این مجاهد عمر خود را در خدمت به دین مبین، امام بزرگوار و آرمان های انقلاب اسلامی صرف کرد و از حضور در کنار امام در نجف و فرانسه تا همراهی با مردم مقاوم و مظلوم لبنان و فلسطین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کوشا بود.
اینجانب درگذشت این روحانی مجاهد را به ملت شریف ایران و بیت معزز تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و حشر در زمره صابران و صالحان را مسئلت می‌نمایم. 
 
عبدالحسین معزی 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
6/8/2021 9:02:06 PM
آخرین اخبار