S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64600
پیام نماینده رهبر معظم انقلاب به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اندیشه امام خمینی(ره) خداباور و نهضت ایشان مردم محور بود

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد پیامی صادر کرد.
پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 16:36
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
اندیشه امام خمینی(ره) خداباور و نهضت ایشان مردم محور بود نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد پیامی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/05/202105101651127751_Thum.jpg اندیشه,امام,خمینی(ره),خداباور,و,نهضت,ایشان,مردم,محور,بود nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"رجال لاتلهیهم تجارة ولا بیع عن ذکرالله و اقام الصّلوة و ایتاء الزکوة یخافون یوما تتقلّب فیه القلوب والابصار. لیجزیهم الله احسن ما عملوا و یزیدهم من فضله و الله یرزق من یشاء بغیر حساب"

سی و دومین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیشوای مستضعفان جهان امام خمینی (ره) و پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد را که مقدمه پیروزی نهضت اسلامی و فروپاشی نظام منفور شاهنشاهی گردید، به مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

چهارده خرداد ماه یادآور هجرانی بزرگ و تداعی کننده حزن و غم برای مردم ایران است. روزی که مردم ایران رهبر حکیم، روشن‌بین، ، عالم، سیاستمدار و مجاهد خستگی ناپذیری را از دست دادند که استقلال و ظلم‌ناپذیری و حیات عزتمندانه را به آن‌ها آموخته بود. سی و دو ‌سال از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان می‌گذرد و داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز تازه است.

امام خمینی(ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و ‌بی‌مانند بود. در برابر ظلم بپاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد. حکومتی را بنیان ‌نهاد و آرزویی به ‌قدمت تاریخ مبارزات حق‌ طلبانه را جامه تحقق پوشاند و مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود.

انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری است که بر سنگ ‌بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و‌ متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران در راه پیشرفت و سرافرازی قدم بر می‌دارد.

رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز اختلاف افکنی و ناامید ساختن مردم از آینده حرکت در مسیر پیشرفت جامعه و‌به سود ایران عزیز نیست . جامعه بی‌امید و بی‌اراده نمی‌تواند بانشاط و تغییرآفرین باشد. در اندیشه امام راحل رحمت الله علیه، مردم به عنوان ولی‌نعمتان و‌ صاحبان اصلی کشور، نقش محوری در تشکیل و اداره و استمرار جمهوری اسلامی دارند. امام خمینی(ره) در اندیشه و عمل خداباور و مردم محور بود. این دو مفهوم، رکن اصلی نهضت ایشان و هسته بنیادین جمهوری اسلامی است.

جمعیت میلیونی امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال‌احمر، چهاردهم و پانزدهم خرداد را با تاکید بر استمرار اندیشه روشن و بلند آن مرد الهی و میراث ماندگارش در پیروی از رهبر معظم انقلاب بزرگ می‌دارند.



عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

6/3/2021 4:36:06 PM
آخرین اخبار