S
Header
کد خبر : 64552
پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر

به مناسبت فرارسیدن شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع)

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) پیامی صادر کرد.
شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:28
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
به مناسبت فرارسیدن شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) پیامی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/03/202103102922492097_Thum.jpg به,مناسبت,فرارسیدن,شبهای,قدر,و,ایام,شهادت,حضرت,علی(ع) nvhelal

نماینده رهبر معظم انقلاب در این پیام ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت شب‌های قدر، ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) را به عموم مردم روزه‌دار و شیعیان و پیروان اهل بیت (ع) تسلیت گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
إِنَّا أَنْزَلْناهُ فی‏ لَیْلَهِ الْقَدْرِ وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَهُ الْقَدْرِ
خداوند بزرگ را شاکریم که امسال نیز فرصت توفیق درک شب‌های پر برکت قدر را به ما عطا کرد.
«شب قدر» شبی است که در آن قرآن بر پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) نازل شده است و فضیلت عبادت در این شب از تمام شب‌ها بیشتر است. در این شب مقدرات یک سال انسان معین می گردد.
روزه‌دار بودن، تلاوت قرآن، ذکر خداوند و ‏قرائت ادعیه پر فضیلت از حسنات مومنان در این ماه است که سبب نورانی شدن دل‌ها شده و باید آنها را قدر بدانیم.
برای انسان مومن شب قدر بهترین فرصت برای جایگزینی فضائل به جای رذائل است. امید است امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم عزیز ایران اسلامی از این فرصت بهره لازم معنوی را کسب نمایند.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی، به ویژه خانواده تلاش‌گر هلال احمر، از درگاه حضرت احدیت سلامتی مردم عزیز و توفیق بهره‌گیری از برکات این شب‌ها و بهره‌مندی از مواهب عظیم آن را برای همگان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان امیرالمومنین علی (ع)را به محضر امام عصر عجل الله تعالی‌فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می گویم.
ان شاالله به برکت ادعیه خالصانه مردم مومن در این ماه شریف و در شب‌های قدر همه مردم از نعمت عافیت برخوردار باشند.


عبدالحسین معزی
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر

5/1/2021 3:28:04 PM
آخرین اخبار