S
Header
کد خبر : 64526

اهداء تابلوی نقاشی از سردار سلیمانی به مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان

سرویس اخبار
مسئول شعبه جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز، تابلو نقاشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی را که توسط یک هنرمند زندانی غیر عمد آزاد شده با کمک خیر اهوازی به تصویر در آمده بود، به مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان اهدا کرد.
دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 19:51
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
اهداء تابلوی نقاشی از سردار سلیمانی به مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان مسئول شعبه جمعیت هلال احمر کلانشهر اهواز، تابلو نقاشی شهید سپهبد قاسم سلیمانی را که توسط یک هنرمند زندانی غیر عمد آزاد شده با کمک خیر اهوازی به تصویر در آمده بود، به مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان اهدا کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/04/202104104887870352_Thum.jpg اهداء,تابلوی,نقاشی,از,سردار,سلیمانی,به,مسئول,دفتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,خوزستان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، این زندانی که محکومیت او به دلیل جرم غیر عمد بود، توسط یک خیّر مندائی(از اقلیت های مذهبی خوزستان) و با پیگیری واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز آزاد گردید.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری در این مراسم و در سخنانی گفت: برزخ و آخرت چیزی جز استمرار همان حیات دنیا نیست و اگر در دنیا اهل نوع دوستی و نجات­گری و آزادگی بودیم، این شرایط در سرای دیگر هم استمرار خواهد داشت و به همین دلیل است که کرامات معصومین(علیهم السلام) و اولیاء پس از حیاتشان، بسیار فراوان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان افزود: چندی قبل همکاران هلال احمر اهواز در راستای ماموریت های خیر خواهانه و بشر دوستانه و به پیشنهاد ستاد دیه پیگیر آزادی یک زندانی هنرمند شدند که در یک خطای سهوی، محکوم به پرداخت ۳۰ میلیون تومان دیه شده بود و به جهت عدم توانایی در پرداخت، در زندان گرفتار گردید.این زندانی هنرمند با توجه به علاقه قلبی به سردار شهید حاج  قاسم سلیمانی، وقت خود را در این مدت به کشیدن تصاویر این شهید سرافراز به کار برد.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای آزادی این هنرمند گفت: توسط معاونت داوطلبان شعبه اهواز با یکی از خیرین که از اقلیت های مذهبی مندائیان اهواز بودند موضع این هنرمند مطرح گردید و به دلیل عشق به سردار دل ها، تمام دیه را متقبل شدند و این در حالی است که ناکید می کردند حاضر است برای حاج قاسم، زندگی خود را پیش کش کند.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری افزود: سند آزادی یک زندانی به واسطه سردار دل ها انجام می شود و به راستی در زمان حیات خود در نقاط مختلف زمین، اهل بشر دوستی و آزادگی و نجاتگری بود و پس از شهادت نیز این گونه است.

 

4/19/2021 7:51:05 PM
آخرین اخبار