S
Header
کد خبر : 64500
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان برگزار می‌شود

پویش مردمی عید نو ، عهد نو

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از برگزاری پویش مردمی "عید نو عهد نو" در ولادت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) خبر داد.
یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 10:34
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پویش مردمی عید نو ، عهد نو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از برگزاری پویش مردمی "عید نو عهد نو" در ولادت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) خبر داد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/03/202103105523083095_Thum.jpg پویش,مردمی,عید,نو,،,عهد,نو nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین چهری با اشاره به اهمیت الگوسازی از رفتار و منش معصومین (ع) بیان کرد: در سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) پویش مردمی "عید نو ، عهد نو" به همت کانون طلاب هلال احمر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال جمع کثیری از جوانان، داوطلبان، امدادگران و عموم مردم از این پویش، افزود: هدف از این پویش معرفی و شناخت سیره رفتاری حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اشاره به جشن بزرگ نیمه شعبان و ظرفیت معنوی این جشن افزود: در این عید سعید دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گیلان با پویش "عید نو عهد نو مرا عهدیست با جانان" به همت کانون طلاب هلال احمر استان گیلان وارد میدان خدمات رسانی شده است.

بنا به گفته حجت الاسلام ولمسلمین چهری این پویش در سه بخش امدادی و آموزش دنبال می شود که در بخش آموزشی آموزش احکام امدادی به امدادگران در شرایط بحرانی توسط امامان جماعت هر شعبه ارائه می‌شود.

وی افزود: در کنار خدمات امدادی، اهدای مطالب معنوی به خدمات پذیران و میهمانان عید نوروز نیز در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم سرباز خوبی برای آن حضرت و زمینه ساز ظهور مولا باشیم.

3/28/2021 10:34:00 AM
آخرین اخبار