S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64435
پیام نماینده ولی فقیه در هلال ‌احمر به مناسبت ٢٢ بهمن

انقلاب اسلامی، انقلاب در ارزش های جامعه بود

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران معاصر است.
سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 19:01
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
انقلاب اسلامی، انقلاب در ارزش های جامعه بود نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال ‌احمر در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران معاصر است. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/10/202010105498781032_Thum.jpg انقلاب,اسلامی،,انقلاب,در,ارزش,های,جامعه,بود, nvhelal
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است؛ «ان تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ، اگر خدا را یارى کنید، خداوند یاریگرتان خواهد بود و گام‌هایتان را استوار خواهد ساخت.» 
انقلاب اسلامی به رهبری فقیه عارف و سیاستمدار دوراندیش حضرت امام‌خمینی (ره) و از خودگذشتگی مردان و زنان این سرزمین در بهمن ‌سال پنجاه‌و‌هفت به پیروزی رسید. این انقلاب طی چهار دهه فرازهای حساس و روزها و سال‌های خطیری را با تکیه بر الطاف الهی و اعتماد و‌پشتیبانی مردم پشت سرگذاشت و این نهال روز به روز با صبر و شکیبایی تنومندتر شد. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) تاسیس و الهام بخش حرکت‌ها و نهضت‌های آرادی‌خواه و عدالت طلب و‌ ظلم‌ستیز جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی گردید و امروز نیز با رهبری خردمندانه و‌حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همان مسیر روشن را با اقتدار ادامه می‌دهد.
انقلاب اسلامی ایران به‌یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است. مردم آگاه، عدالت‌خواه و مجاهد ایران در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرد‌ه‌اند. حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر ‌و جوان،  زن‌ و مرد از همه اقشار و صنوف به‌ویژه آزادگان و محرومان جامعه و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت است.
انقلاب دگرگون کننده ارزش ها و پدید آورنده مفاهیم نوین انسانی و احیاکننده معارف دین در جامعه بود. مادام که این ارزش ها برقرار و جاری است انقلاب تداوم خواهد داشت. خدمت‌رسانی صادقانه از جمله این ارزش هاست که هلال‌احمر در ابعاد مختلف به آن می‌پردازد. بیست‌ و دوم بهمن ماه امسال نیز از این حیث ویژه است که جبهه ظلم و کفر همه توان خود را برای متوقف ساختن مسیر این انقلاب مردمی و فاصله انداختن بین مردم و آرمان‌های اصلی انقلاب به کار گرفته‌اند تا مگر در این صف خروشان و اراده آهنین خللی وارد آید. برای برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران که پرچم ارزش ها و فرهنگ ارجمند اسلام و ایران است، باید هم‌چون گذشته بر استواری و همبستگی پای فشاریم و بر آرمان های انقلاب در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستادگی کنیم، باشد که آن را به دست مصلح کل، امام عصر (عج) بسپاریم. 
امسال فراگیری بیماری و شرایط خاص سبب شده است راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن به صورت نمادین برگزار شود لکن عهد مردم با انقلاب و ارزش های متعالی آن جاودانه است. 
اینجانب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به مردم شریف ایران به ویژه به خانواده  جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان‌های وابسته و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گویم.
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
2/9/2021 7:01:00 PM
آخرین اخبار