S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64428
چهلمین و پنجمین سالگرد نور

گلستان من، ایران

سرویس یادداشت
ای امام خوبی ها، ای خمینی عزیز، سال ها ملت ایران چشم بر راه تو بود، سال ها نام تو در قلب های سبز عاشقان حک شده بود  و سال­ها جاده­ ها در حسرت نیامدنت محو شده بود اما، امام عزیز آمدی و با آمدنت بهار کم­کم از راه رسید و خود را از تازیانه زمستان که سال ها گرفتار آن شده بود رها کرد.
شنبه 21 بهمن 1402 ساعت 12:42
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
گلستان من، ایران ای امام خوبی ها، ای خمینی عزیز، سال ها ملت ایران چشم بر راه تو بود، سال ها نام تو در قلب های سبز عاشقان حک شده بود  و سال­ها جاده­ ها در حسرت نیامدنت محو شده بود اما، امام عزیز آمدی و با آمدنت بهار کم­کم از راه رسید و خود را از تازیانه زمستان که سال ها گرفتار آن شده بود رها کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/02/202102107508819862_Thum.jpg گلستان,من،,ایران nvhelal

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است

روز آمده، تاج لاله بر سر زده است

با آمدن امام در کشور ما

خورشید حقیقت ز افق سر زده است

دهه فجر آمد که طلوع فجر آزادی را نوید بخش بوده و هست.

امام عزیز

به میهن بازگشتی و فرشته و نور طلوع کرد و همه میهن به استقبال تو آمد؛ میهنی که تا پای جان از راه، رهبر و امام خویش دفاع کرد و زمین را با قدوم خویش گل باران نمودند، زمینی که تارش گل های سرخ و پودش چشمان عاشق و منتظر بود و این بار خود را برای در آغوش گرفتن قدوم تو گشوده بود.

آفتاب وجودت ابرهای تیره تردید را کنار زد و درخشندگی را هدیه قلب های سبز عاشقان کرد.

همه دل های بی قرار از انتظار طلوعت به وجد آمدند.

خیابان ها رنگ عشق گرفت و شب برای همیشه فراری شد؛ نسیم از لابه لای سروهایی که در تماشای تو ایستاده بودند می گذشت و پیام سبز آزادی را یادآور می شد و آری 22 بهمن، روز شکوهمند استقلال و آزادی فرا رسید.

وقتی بهمن 57 رسید، روزها با شتاب آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند، چنان که شب ها فانوس فریادهای «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت.

انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر، شکوه جاودانه اش را به رخ طاغوتیان کشید.

خداوند متعال با دست های روح اللهی خود به یاری آمد و خورشید در جشنی بی غروب بربام روشن جهان ایستاد و تولد جمهوری اسلامی را، نظاره کرد.

هلهله پیروزی در گوش خانه ­ها و خیابان ­ها پیچید و عطر گلاب و صلوات، جان عاشقان را سرمست کرد و زیباترین فصل زندگی در بهمن آغاز شد و در سایه سار خورشیدی­ترین مرد قرن به بارگاه تفضل و رحمت الهی راه یافتیم و جشن روشن آزادی را به برکت این هدیه الهی، به تماشا ایستادیم.

اینک 22 بهمن تابلویی رنگی، زیبا و چند بعدی از عزم ملی، عزت، استقلال، آزادی، توسعه، پیشرفت، خودآگاهی، خودشناسی، ایمان، خودباوری و ... است که پیش رو قرار گرفته و یادآور روزهای خون و آتش و صحنه های نبرد برای این روزهای روشن است، روزی که آتش بر ابراهیم گلستان شد و خون؛ وطنمان را لاله زار کرد.

میلاد انقلاب نور و سالگرد چهل و پنجمین دهه پیروزی و تحقق استقلال و آزادی به محضر صاحب­ الزمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهداء و ایثارگران، فرماندهان و مدافعان حرم به ویژه منادی "ایران، حرم است" یعنی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، همه ایرانیان و عاشقان ایران اسلامی و به طور خاص همکاران و اعضاء جمعیت هلال احمر مبارک باد.

پایگاه اطلاع رسانی

حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

تصویر: تابلوی"گلستان من، ایران" اثر استاد رضا بدرالسماء هنرمند برجسته اصفهانی

2/10/2024 12:42:00 PM
آخرین اخبار