S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64161
گزارشی از برنامه ریزی‌های هلال احمر برای گرامیداشت شکوهمند دهه اول محرم

هم‌پا با سوگوارن حسینی

سرویس اخبار
همزمان با فرا رسیدن ماه عزای حسینی، برنامه ریزی‌های جمعیت هلال احمر برای گرامیداشت شکوهمند دهه اول محرم مورد بررسی قرار گرفت.
چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 16:46
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
هم‌پا با سوگوارن حسینی همزمان با فرا رسیدن ماه عزای حسینی، برنامه ریزی‌های جمعیت هلال احمر برای گرامیداشت شکوهمند دهه اول محرم مورد بررسی قرار گرفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/08/202008107961351585_Thum.jpg هم‌پا,با,سوگوارن,حسینی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه محرم در این مجموعه گفت: معرفت شناسی قیام امام حسین(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت و افزایش روحیه معنوی و معرفتی در ماه محرم به اقشار جامعه و بسترسازی مناسب برای حضور کارکنان جمعیت هلال احمر در ابراز ارادت به محضر امام حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر(ص) از جمله اهدافی است که در این برنامه ریزی‌ها مد نظر قرار گرفته است.
معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر با بیان این که با توجه به شرایط فعلی متاثر از فراگیری ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با این بیماری پیشنهادهایی برای برگزاری آیین سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ترویج معارف و قیام عاشورا در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: از بخش‌های مربوط و جمعیت‌های مختلف استانی تقاضا شده تا با توجه به اقتضائات محیطی و شرایط استان ها برنامه‌هایی موثر و ارزشمند را تدارک و اجرا کنند.

بنا به گفته یاسراحمدوند این برنامه‌های تبلیغی و معرفتی در حوزه نمایندگی مورد بررسی و واکاوی مستمر قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه بهره مندی از فضای مجازی را یکی از رویکردهای اصلی در اجرای برنامه‌‌های گرامیداشت شکوهمند در دهه اول محرم در جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: تولیدات در فضای مجازی باید با رعایت اصول حرفه‌ای، بهره‌گیری از سخنران، واعظان و مداحان مسلط و پرداخت گرافیکی و هنری مناسب دنبال شود.
معرفی کتاب‌های تبلیغی و معرفتی از دیگر برنامه‌های است که در جمعیت هلال احمر بنا به گفته معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفته است.

احمدوند در تکمیل این موضوع افزود: مسابقه کتاب خوانی، توزیع کتاب زاد و مجله مهر و ماه، تبلیغات محیطی، نصب پوستر، سیاپوش کردن محیط ، استفاده از پرچم و علایم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با توجه بر ضرورت تطبیق با شرایط روز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرایی می‌شود.

طرح حسینیه مجازی با پوشش زنده سخنرانی یا مداحی ائمه جماعات یا آیین زیارت عاشورا در رسانه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار جمعیت هلال احمر در ایام محرم قرار گرفته است.
بنا به گفته یاسر احمدوند با توجه به در پیش بودن دهه احیاء امر به معروف از این فرصت برای برنامه ریزی تشکیل جلسات مرتبط و ترویج این فریضه استفاده شود. گفتنی است حتما با توجه به شرایط استان و امکانات موجود برنامه های متنوع دیگری نیز قابل برنامه ریزی و اجرا خواهد بود.
در هفته‌های گذشته در اغلب استانها جلسات شورای فرهنگی با محوریت برنامه‌های محرم تشکیل شده است. این برنامه‌ها با مشارکت بخش‌های مختلف جمعیت اجرا می‌شود.

10807718/22/2020 4:53:21 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/08/202008103019778936_Thum.jpg

 

8/19/2020 4:46:49 PM
آخرین اخبار