S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64081
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

نشست تخصصی «یاریگری خلاقانه در بحران» برگزار می‌شود

سرویس اخبار
نشست علمی- تخصصی «یاریگری خلاقانه در بحران» با ارائه امدادگر و کارشناس حوزه بحران، محمدرضا سلحشور به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.
شنبه 7 تیر 1399 ساعت 20:11
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نشست تخصصی «یاریگری خلاقانه در بحران» برگزار می‌شود نشست علمی- تخصصی «یاریگری خلاقانه در بحران» با ارائه امدادگر و کارشناس حوزه بحران، محمدرضا سلحشور به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/06/202006100504309441_Thum.jpg نشست,تخصصی,«یاریگری,خلاقانه,در,بحران»,برگزار,می‌شود nvhelal
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در این نشست، وی به ارائه تجربه زیسته خود در بحران‌ها می‌پردازد. واکاوی تاثیر خلاقیت در امداد موضوع و محور این نشست است که مورد بررسی و تحلیل حاضران قرار خواهد گرفت.
امداد خلاقانه به آسیب‌دیدگان بحران‌ها می‌تواند کارآمدی سازمان را بالا ببرد و صدمات و تلفاتِ جانی و مالی را به طور فزاینده‌ای کاهش دهد. بی‌‌شک یکی از راه های رسیدن به این امر استفاده از تجربیات زیسته امدادگران خلاق است. پرداختن به شیوه‌های مختلف، نوین و خلاقانه امداد و نجات از مقوله‌هایی است که می‌تواند راهنمای عملی خوب و بصیری باشد برای کسانی که به امر یاریگری اهتمام دارند. نحوه مواجهه ما با دیگری، تبیین و توجیه شیوه‌های خلاقانه یاریگری از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.
این نشست علمی-تخصصی روز یکشنبه 8 تیرماه  از ساعت ۱۰ صبح در طبقه یازدهم ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد. 
نشست «یاریگری خلاقانه در بحران»،‌ دهمین نشست علمی-تخصصی در زمینه اخلاق‌ امدادگری است.
سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت. هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی و تخصصی بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی و مقدمه برگزاری همایش اخلاق امدادگری است. 
حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
10347396/27/2020 8:13:57 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/06/202006104745991629_Thum.jpg

 
6/27/2020 8:11:14 PM
آخرین اخبار