S
Header
کد خبر : 63733

سفر نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی خسارات سیل اخیر/ مناطق سیل زده استان در رصد مسئولان ارشد

سرویس اخبار
نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور بازدید از مناطق سیل زده صبح فردا به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
شنبه 28 دی 1398 ساعت 13:30
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
سفر نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی خسارات سیل اخیر/ مناطق سیل زده استان در رصد مسئولان ارشد نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور بازدید از مناطق سیل زده صبح فردا به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/11/201911105640765214_Thum.jpg سفر,نماینده,ویژه,رهبر,معظم,انقلاب,به,سیستان,و,بلوچستان,برای,بررسی,خسارات,سیل,اخیر/,مناطق,سیل,زده,استان,در,رصد,مسئولان,ارشد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر ، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده رهبر معظم انقلاب ادر جمعیت هلال احمر با صدور ماموریت ویژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان سیستان و بلوچستان و بررسی روند امداد رسانی به سیل زدگان به منطقه سفر می کند.

دیدار با مسئولان استان و دیگر مقامات دستگاه های خدمات رسان برنامه های سفر نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان است.

همچنین در پایان سفر گزارشی جامع از روند امداد رسانی و نحوه ارائه خدمات به آسیب دیدگان از سیل اخیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد.

در سیلاب روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۰ روستا و ۱۴ شهرستان درگیر سیل هستند و ۲۰ هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزئی شده است.

1/18/2020 1:30:55 PM
آخرین اخبار