S
Header
            روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است            
کد خبر : 63695

گرامیداشت دهمین سالروز حماسه نهم دی در هلال‌احمر

سرویس اخبار
گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حسین جعفری فرمانده مرکز ویژه بسیج هلال‌احمر، مدیران ارشد و مسئولان و کارکنان بسیجی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 05:14
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
گرامیداشت دهمین سالروز حماسه نهم دی در هلال‌احمر گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حسین جعفری فرمانده مرکز ویژه بسیج هلال‌احمر، مدیران ارشد و مسئولان و کارکنان بسیجی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/12/201912107486817100_Thum.jpg گرامیداشت,دهمین,سالروز,حماسه,نهم,دی,در,هلال‌احمر nvhelal

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم با تشکر از جمعیت هلال‌احمر بابت برگزاری این مراسم گرامیداشت، گفت: هم‌افزایی با گروه‌های مختلف می تواند کارآمدی هلال‌احمر را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران سرافراز و سربلند ایستاده و در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن و گفتمان و قدرت معنایی در دنیا دارد، افزود: اگر امروز سالگرد حضور ارزشمند مردم را در ۹ دی ۸۸ گرامی می‌داریم، فقط یادآوری گذشته نیست، بلکه ۹ دی برای ما فرهنگ است، فرهنگی که امروز هم با اتکا به بصیرت خود و استراتژی بازدارندگی فعال جمهوری اسلامی باید از آن بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اهمیت بازدارندگی فعال، گفت: باید همه تلاش خود را به کار بریم تا با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و وحدت کلمه، افزایش توان نظامی، بصیرت و قدرت علمی کشورمان را محقق کرده و همگی پشت سر رهبری گام برداریم.

وی با اشاره به موضوع بصیرت و اهمیت آن، گفت: بزرگترین شخصیت تاریخ بشریت که جبرئیل در برابر او فرمود که در برابر ایشان جلوتر نمی‌تواند برود، وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) است که پس از بزرگترین سفر خود در تاریخ هستی که همان سفر به معراج بود، فرمودند که برای شما بزرگترین سوغاتی، یعنی نماز را آوردم و فرمودند که نماز، معراج مومن است.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: وقتی انسان نماز می‌خواند حداقل یک دعای مستجاب دارد و خداوند دوست ندارد وقتی بنده نماز می‌خواند، از خدا چیزی نخواهد. در روایت است که اگر بنده‌ای نماز خواند و از خدا چیزی نخواست، خداوند می‌فرماید این بنده به من احتیاج ندارد، پس من هم به نمازش احتیاج ندارم. بنابراین بعد از نماز از خدا حاجتی بخواهید.

وی گفت: در یکی از تعقیبات بعد از نماز از خداوند دو چیز می‌خواهیم. یکی اینکه به ما بصر بدهد که بتوانم عالم محسوسات را درک کنیم و دیگر اینکه بصیرت بدهد تا در ورای این عالم مادی بتوانیم ملکوت، جبروت و حقیقت اشیا را دریابیم. این بصیرت که در دعاهای ما بر آن تاکید شده، در حقیقت چیزی جز نقشه راه نیست. آدمی بصیرت دارد که برای زندگی خود نقشه راه داشته باشد. اگر کسی بدون بصیرت کار کند، در مسیری غیر از آنچه که باید باشد، در حرکت است، بنابراین هر چه بیشتر راه برود و تلاش کند، از مقصد دورتر می شود. پس برای زندگی خود باید نقشه راه داشته باشیم و ما اسم این نقشه را بصیرت می گذاریم.

گفتنی است ۵ هزار نفر از بسیجیان غیور جمعیت هلال احمر به مناسبت گرامیداشت دهمین سالروز یوم الله نهم دی با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند و نامه این تجدید بیعت، پس از قرائت، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی و حجت الاسلام والمسلمین معزی رونمایی و مقرر شد این نامه تجدید بیعت ۵ هزار نفر از کارکنان بسیجی هلال احمر توسط معاون دفتر معظم له به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم شود.

 

12/31/2019 5:14:49 AM
آخرین اخبار