پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت

در آستانه ماه مبارک رمضان و تحویل سال نو خورشیدی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پیامی بهار قرآنی و بهار طبیعت را به همه هموطنان بالاخص جوانان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه ،متن پیام حجت الاسلام و المسلمین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فانظر الی آثار رحمت الله کیف یحی الارض بعد موتها

در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآنی، حلول ماه مبارک رمضان و سال نوی خورشیدی، این دو مناسبت پربرکت و پر از زندگی و این تقارن معنادار را به همه ملت ایران و ایرانیان سراسر دنیا و مسلمانان جهان تبریک می گویم.

نوروز نماد زندگی و ماه رمضان، ماه دعوت خدا به زندگی است. ماهیت این دو بهار یعنی بهار طبیعت و بهار معنویت، یکی است؛ زندگی! جامعه ما امروز نیازمند هوای تازه معنوی و روانی برای تنفس زندگی شاد و پرامید برای ایفای مسئولیت تاریخی خود در ایجاد گفتمان جدید فرهنگی مبتنی بر نگرش انقلابی است.

انقلابی سترگ که برآمده از روح دعوت خدا به حیات طیبه اسلامی در کلام و دعوت روح خدا، خمینی کبیر بود. بیایید دوباره زندگی را تجربه کنیم! بیایید در فضای نوروز و رمضان و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نفسی عمیق بکشیم تا ریه هامان پر از هوای پاک دین و فرهنگ و اخلاق و معنویت شود و ما را برای صعود به قله های بلند زندگی پیشرفته معنوی و مادی کمک کند.

توقع می رود جمعیت هلال احمر نیز در سال جدید با اتخاذ رویکرد فرهنگی، به جریان روحی نو در زندگی مردم ایران و جهان و تسکین آلام مردمان اهتمام بورزد.

اینجانب مجددا به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی فرارسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان را به آحاد ملت ایران و همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و ضمن آرزوی بهروزی برای ایرانیان دوست داشتنی، از پیشگاه خداوند بزرگ می خواهم سال نو را سال ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تقدیر فرماید و تلاش های ما را موردنظر و رضایت آن امام منتظر قراردهد. 

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava