پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر به مناسبت روز جوان

نماینده رهبرمعظم انقلاب در هلال‌احمر در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر متن پیام حجت الاسلام والمسلمین معزی  به این شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الم تر کیف ضرب الله مثلا کلمه طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء تؤتی اکلها کل حین باذ ن ربها

سالروز میلاد باسعادت جوان برومند حضرت سید الشهدا علیه السلام ، حضرت علی اکبر علیه السلام را به همه کارکنان، مدیران و فعالان جمعیت هلال احمر و به خصوص به همکارانم در سازمان جوانان هلال و بالاخص به نیروهای جوان داوطلب تبریک و تهنیت می گویم.

حضرت علی اکبر سلام الله علیه، جوان تراز اسلام انقلابی است. ویژگی برجسته ایشان که همان حق طلبی، حق جویی و حرکت جهادیِ بی دریغ در مسیر حق بوده است محور اصلی اسلام انقلابی است که باید در فرهنگ سازی برای جوانان امروز با جدیت و اهتمام دنبال شود. علی اکبر الگویی ناب برای همه جوانانی است که در عین داشتن آرزوهای انسانی در دوره جوانی، حق را دنبال می کند و پای حق می ایستد و در راه حق نه فقط از مرگ نمی ترسد بلکه مرگ را به مبارزه می طلبد؛ ندای علی اکبر برای همیشه در تاریخ ماندگار است: اگر حق با ماست؛ ترسی از مرگ نداریم....

این، آن خصوصیت ویژه و برجسته است که باید در هلال احمر جمهوری اسلامی که سردمدار گفتمانی نو در حرکت های بشردوستانه در دنیاست، دنبال شود؛ حرکت جهادی در مسیر حق و دقیقاً به همین سبب نیز گردهمایی های مذهبی و دینی جوانان هلال به نام مبارک جوان تراز اسلام انقلابی یعنی حضرت علی اکبر سلام الله علیه مزین شده است تا همچون ستاره راهنما در برابر دیدگان جوانان هلال قرار داشته باشد و مسیر را برای حرکت آنان روشن سازد.

امروز ما معتقدیم برخلاف توهم دشمن و هم چنان که رهبر معظم انقلاب دام ظله فرمودند جوانان ما نقطه اتکای انقلاب اسلامی و حرکت جهادی در کشورند و توقع از جوانان هلال نیز همین است که با الگوقراردادن حضرت علی اکبر سلام الله علیه نسخه ای متفاوت و به روز از کنش انسان دوستانه مبتنی بر نگرش انقلابی در فضای هلال عرضه کنند. از مدیران هلال نیز مطالبه جدی داریم که برای این تلاش مبارک از انجام انواع حمایت های معنوی و مادی دریغ نکنند.

اینجانب به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب دام ظله مجددا روز جوان را به همه جوانان هلال و مدیران و کارکنان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تبریک می گویم و امیدوارم گروه های جوان هلال با مدیریت جوان و تازه نفس امروز، برگی زرین در اقتدای به جوان رشید و فداکار حضرت سیدالشهدا یعنی علی اکبر علیهما السلام در ایران اسلامی عزیزمان رقم بزنند.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava