دیدار با خانواده شهیدان میراب زاده و تفاخ در استان خوزستان

مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و مدیران ستادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با خانواده شهیدان میراب زاده و تفاخ دیدار و به مقام آنان ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر،حجت‌الاسلام  محمد انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان در این دیدار که به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ‌و سالروز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز زن برگزار شد، به نقش بی بدیل مادران شهدا در تربیت و به اوج رساندن آن عزیزان اشاره و گفت: شهدا به پشتوانه مادران، همسران و خانواده ولایت مدار خود به این جایگاه والا دست می یابند.
دکتر علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، این عزیزان را وحدت آفرین و عامل همبستگی ملّی خواند و تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده شهدا به ویژه مادران شهیدان ستودنی و به تأسی از سیره حضرت زینب سلام الله علیها است.
در این مراسم معنوی از مادر و همسر شهیدان میراب زاده و همچنین همسر و فرزند شهیدان تفاخ و میراب زاده با اهدای لوح تقدیر شد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava