معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر منصوب شد

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر طی حکمی، معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری  را به عنوان معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر منصوب کرد. 
متن حکم بدین شرح است:
 
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علیرضا فجری 
نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون فرهنگی و امورآموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر منصوب می شوید.
اهم وظایف جنابعالی ایجاد بستر مناسب جهت انجام فعالیت های فرهنگی، آموزش معارف اسلامی و آموزه های دینی و فرهنگ اصیل اسلامی در راستای تقویت و ارتقاء فرهنگ دینی، فضایل اخلاقی، انسانی و اسلامی و ارزیابی هدفمند و آسیب شناسی دقیق و مستمر فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در جمعیت هلال احمر می باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج) و بهره  گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب،  در انجام وظایف محوله، با همکاری دیگر مسئولان ذیربط جمعیت موفق باشید. 
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava