توسعه همکاری‌های مشترک هلال‌احمر و حوزه علمیه اشتهارد

نشست هم اندیشی فعالیت کانون‌های طلاب جمعیت هلال احمر در اشتهارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت السلام الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز به همراه سید حسین بهنامیان معاون امور جوانان جمعیت استان با مدیر حوزه علمیه امیر المومنین(ع) شهرستان اشتهارد دیدار کرد.

در این نشست بر بهره‌مندی از ظرفیت و امکانات طرفین در جهت آموزش اعضاء، همکاری در آموزش مباحث دینی و مذهبی مرتبط با احکام امدادی، سازماندهی فراگیران این تفاهم نامه در قالب تیم‌های کمک‌های اولیه، برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های مناسبتی مشترک تاکید شد.

حجت السلام الهی  در این خصوص گفت: ترویج موضوع امداد و کمک‌های اولیه، خدمات داوطلبانه و عام المنفعه و راه اندازی تشکل‌های طلاب در قالب «خانه هلال» و «کانون طلاب» به منظور یکپارچه کردن فعالیت‌های امدادی و عام المنفعه نیز از دیگر مفاد همکاری میان هلال احمر و حوزه‌های علمیه به شمار می‌آید.

وی همچنین از تقویت همکاری‌ و توسعه آثار مثبت این اقدام میان دو نهاد در راستای گسترش ارتباطات و همکاری حوزه‌های علمیه و جمعیت هلال احمر و بهره‌گیری از مشارکت و حضور طلاب در فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه متناسب با شئون حوزه‌های علمیه ابراز خرسندی کرد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava