پیام تبریک دکتر همتی به مناسبت فرارسیدن بعثت پیامبر(ص)

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی، فرارسیدن بعثت خاتم النبیین، حضرت محمد مصطفی(ص) را به عموم مسلمانان تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، متن پیام تبریک دکتر کریم همتی به شرح زیر است:

خداوند بر مؤمنان منت نهاد هنگامی که در میان آنها، پیامبری از خودشان برانگیخت؛ که آیات او را بر آنها بخواند، و آنها را پاک کند و کتاب و حکمت بیاموزد؛ هر چند پیش از آن، در گمراهی آشکاری بودند. (سوره مبارکه آل عمران- آیه ۱۶۴)"

بعثت خاتم‌النبیین، احسانی از جانب پروردگار متعال بر بندگانش بود تا انسانی آسمانی به نام محمد (ص)، هدایتگر نسل‌های بشر به سوی یکتاپرستی باشد و با خاموش‌کردن جهل و بت‌پرستی، پرتوهای آرامش‌بخش اخلاق و بشردوستی را از خورشید بی‌زوال اسلام بر قلب‌های مومنین بتاباند.

وقتی پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، هدف از بعثت خویش را تکمیل فضایل اخلاقی انسان‌ها بیان کردند، لذا بر ماست که به عنوان پیروان آن حضرت بیش از پیش در تحقق این یگانه هدف بعثت بکوشیم و با عمل به آموزه‌های دین‌مان، مصادیق اخلاق، مهرورزی و نوع‌دوستی را در جامعه ترویج دهیم و خشنودی پیامبر عظیم الشان اسلام را از پیروانش فراهم کنیم.

عید مبارک مبعث را به عموم مردم مسلمان ایران تبریک می‌گویم؛ ان شاء الله در سایه توجهات حضرت حق و توجه عمیق به مفاهیم انسان‌ساز اسلام، بندگانی شایسته در طراز اسلام ناب محمدی باشیم.

 

دکتر کریم همتی

رئیس جمعیت هلال احمر

 




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava