هلال احمر در نوروز بیش از پیش به خدمتگزاری اهتمام می‌ورزد

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آستانه سال جدید، با صدور پیامی، این ایام را به اعضا و همکاران جعیت هلال احر تبریک گفت و تصریح کرد جمعیت هلال احمر مفتخر است که در همنوایی و همراهی با رمز و راز آفرینش که در نوروز هر سال تکرار می‌شود، ‌ در طول سال آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را به جا می‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جعیت هلال احمر، متن پیام به این شرح است: 
باسمه تعالی
بهار از رهگذر زمان فرا می‌رسد. بهار با پشت سر گذاشتن سختی و سرمای زمستان، نوید بخش مهر و امید است. بهار، پیام‌آور جنبش و تلاش، رویش و بالندگی، نرمی و لطافت، سخاوت و گشاده‌دستی،‌ اعتدال و میانه‌روی، گذشت و بخشایش از راه می‌رسد. بهار با همه زیباییهایش بر همگان مبارک باد.
دریغا بهار که دل افسرده‌ی خاکیان را به نسیم روح‌بخش خود زنده و بالنده می‌کند، بر دل و جان آدمیان بوزد و روح و روان آنان را به جنبش و تلاش بر نیانگیزد.

امید است با پیروی از قرآن که بهار قلب‌هاست، جان و جهانمان را بهاری کنیم؛ شکوفه‌های مهر و محبت در دلهایمان شکوفه زند،‌ جویبار زلال راستی و درستی در وجودمان جاری گردد، خوشه‌های بخشایندگی در دستانمان بروید،‌گلبرگ های لطافت و نرم خویی بر لبانمان بشکفد، و کمر همت و خدمت به همنوعان مان را سخت بربندیم.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در همنوایی و همراهی با رمز و راز آفرینش که در نوروز هر سال تکرار می‌شود، ‌همواره در طول سال آیین مهرورزی، فداکاری، همیاری و خدمتگزاری به مردم را به جا می‌آورد. کارکنان و داوطلبان هلال احمر با اجرای برنامه‌های ویژه نوروز، در این ایام بیش از پیش به امداد و نجات و خدمتگزاری به هموطنان عزیز اهتمام می‌ورزند.
نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نوروز 1397 را به رهبر عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای( مدظله العالی)، کارکنان، داوطلبان، مدیران و هم میهنان ارجمند و بزرگوار تبریک و شادباش می‌گوید و از آستان خدای بزرگ سالی لبریز از کامیابی، تندرستی، پرباری، سربلندی و پیروزی را برای مردم شریف ایران آرزو می‌نماید.
سزاوار است که در پایان سال 1396 ضمن گرامیداشت خاطره حضرت امام خمینی(ره)، یاد همه ایثارگران و فداکاران و خدمتگزاران در راه نوع دوستی را گرامی بداریم و به ویژه برای روح بلند شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعیت هلال احمر از درگاه خدای متعال رحمت و مغفرت مسئلت کنیم. 
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.  
                                                         عبدالحسین معزی
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava