S
Header
کد خبر : 64033
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

هلال‌احمر، سمبل ایثار و گذشت است

سرویس اخبار
آیت الله عبادی گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تقدیم انقلاب کرده است.
پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 18:04
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
هلال‌احمر، سمبل ایثار و گذشت است آیت الله عبادی گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تقدیم انقلاب کرده است. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/05/202005104340716024_Thum.jpg هلال‌احمر،,سمبل,ایثار,و,گذشت,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسای حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت در خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه 8 خردادماه در دیدار با رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متعلق به یک طیف، گروه و حزب نیست، بلکه اهداف هلال احمر، خدمت به بندگان خدا و برای رضای خدا است و اگر کسی به صورت فردی غیر از این انتخاب کند بسیار ضرر خواهد کرد زیرا کار هلال احمر به مانند عملیات میدان مین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: جوانان بر اساس استعدادهای سالم انسانی خود، آرمان های بلند دارند و این خاصیت جوانان است، جوان در هر جایی دارای قدرت ریسک است، لذا اگر تجربه سالمندان با آرمان های جوانان در هر امری با یکدیگر هماهنگ شود، بسیار کارآمد خواهد بود.

وی افزود: در دنیا دروغ گویی، عملکردهای بی جا و تبلیغات غیر واقعی وجود دارد که خود را در بحران ها و بزنگاه ها نشان می دهد، لذا باید گفت هیچ چیز جای ایمان را نمی گیرد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ویروس کرونایی که امروز به آن ویروس منحوس می گویند دارای چهره ای دیگر است و آن رسوا کردن مدعیان در دنیا بود، ادامه  داد: ویروس کرونا ثابت کرد که آمریکا، کشورهای اروپایی و مکتب لیبرال دموکراسی غرب در مقام انسانی هیچ ندارند اما در مقابل، ایمان مردم ایران اسلامی خودش را به زیبایی نشان داد که البته جایگاه هلال احمر دراین میان و تلاش های صورت گرفته یک جایگاه ویژه بوده است.

به گفته وی، در مکتب ما به عنوان سمبل در قرآن کریم، خدای متعال لقمان حکیم را که فردی سیاه پوست بوده است ذکر کرده، اما در مکتب غرب، سیاه پوستان را به عنوان شهروند دوم کنار می زنند و در همین بحران ویروس کرونا یک فرد سیاه پوست را جلوی چشم همگان زیر پایشان له می کنند و با تیر خلاص جانش را می گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز پاسخ بیش از چهل سال تحریم آمریکا علیه ایران، جمع آوری کمک برای آن محرومینی است که در آمریکا زندگی می کنند، اضافه کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سمبل ایثار و گذشت است که در این راستا نیز شهدایی با کمال مردانگی و جرأت تقدیم انقلاب کرده است.

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به پایگاه ایمانی که دارد و متعلق به این مردم است، در دنیا نمونه ندارد.

5/28/2020 6:04:49 PM
آخرین اخبار