S
Header
کد خبر : 63767
در آستانه دهه مبارک فجر

جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان برگزار شد

سرویس اخبار
جلسه شورای فرهنگی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر هرمزگان با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و اعضای شورای فرهنگی جمعیت در این استان برگزار شد.
جمعه 11 بهمن 1398 ساعت 09:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان برگزار شد جلسه شورای فرهنگی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر جمعیت هلال احمر هرمزگان با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین و اعضای شورای فرهنگی جمعیت در این استان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/01/202001103494528468_Thum.jpg جلسه,شورای,فرهنگی,جمعیت,هلال,احمر,هرمزگان,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان هرمزگان، در این جلسه سرکار خانم ها رفیعی به عنوان دبیر شورای فرهنگی و ذاکری به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر منصوب شدند.

برپایی کاروان سلامت، اهدای خون، اجرای طرح غربالگری، برپایی نمایشگاه توانمندی های جمعیت هلال احمر، غبارروبی گلزار شهداء، ارائه آموزش های ایستگاهی در محل برگزاری نمازجمعه، تکریم از مادران و همسران امدادگران شهید، برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهید سلیمانی، برگزاری جشن با رویکرد تجلیل از مقام زن و خانواده و حضور پرشور کارکنان و اعضای هلال احمر استان در راهپیمایی 22 بهمن از اهم موضوعات عنوان شده در جلسه شورای فرهنگی در آستانه دهه مبارک فجر بود.

در این جلسه ارائه آموزش احکام ویژه امدادگران در شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان و برگزاری همایش فاطمی نیز مورد تاکید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر هرمزگان قرار گرفت.

1/31/2020 9:21:03 AM
آخرین اخبار