S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 63719
در پی حضور موثر و مخلصانه هلال احمر در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای مقاومت

نماینده ولی فقیه در هلال احمر از امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر کرد

سرویس اخبار
در پی برگزاری مراسم میلیونی و حماسی تشییع شهدای گرانقدر مقاومت بالاخص شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر خطاب به امدادگران و پرسنل این نهاد پیامی صادر کردند.
چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 14:08
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نماینده ولی فقیه در هلال احمر از امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر کرد در پی برگزاری مراسم میلیونی و حماسی تشییع شهدای گرانقدر مقاومت بالاخص شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر خطاب به امدادگران و پرسنل این نهاد پیامی صادر کردند. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/01/202001102279246045_Thum.jpg نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,از,امدادگران,و,نجاتگران,تقدیر,و,تشکر,کرد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران عزیز هلال احمر
مدیران، کارکنان، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان پرتلاش و ایثارگر
روزهایی که گذشت حادثه تلخ ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش مردم ایران و آزادمردان عالم را در غم و اندوه فرو برد. شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی کم‌نظیر و مخلص در فرماندهی جبهه مقاومت و‌ مدبر در پیشبرد اهداف ظلم‌ستیزی و دستگیری از مظلومان و حفظ امنیت ایران بود.
مردم قدرشناس ایران بزرگ در بدرقه و تشییع پیکر این شهیدان در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان حماسه باشکوهی از اراده و عزم پایداری و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند. این روزها در تاریخ ایران ماندگار و مثال‌زدنی خواهد بود. اجتماعات بی‌مانند در این شهرها و نیز در شهرهای دیگر که مراسم سوگواری و بزرگداشت یاد شهدا در آنها برپا شد با حضور مخلصانه و‌پرتلاش شما هلال‌احمری‌ها همراه بود. تلاش جهادگونه شما در پوشش امدادی این مراسم شایسته قدردانی و سپاس است.
بر خود لازم می‌دانم قدردان زحمات شما در این عرصه باشم و از خداوند متعال اجر این مجاهدت و خدمتگزاری خالصانه را برایتان مسالت می‌کنم.


عبدالحسین معزی
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر

1/8/2020 2:08:58 PM
آخرین اخبار