S
Header
کد خبر : 63632

برگزاری نشست تخصصی امداد و اخلاق

سرویس اخبار
نشست تخصصی امداد و اخلاق در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود
چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 18:24
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری نشست تخصصی امداد و اخلاق نشست تخصصی امداد و اخلاق در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود http://media.nvhelal.ir//Image/2019/11/201911109987373559_Thum.jpg برگزاری,نشست,تخصصی,امداد,و,اخلاق nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، یاسر احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه با بیان این خبر افزود: این نشست تخصصی در روز شنبه دوم آذرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

در این نشست مباحثی همچون حضور اخلاق در فرایند امدادگری، موانع متافیزیکی همیاری و امداد، اخلاق و امداد در یک خوانش مقارنه ای، " دیگری" و امداد، امداد به مثابه کنش اخلاقی، تاملی در باب اخلاق مراقبت و "جامعه اخلاقی و کنش دگرخواهانه" با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه مورد بررسی و کنکاش قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه هدف از برگزاری این نشست تخصصی را بررسی و تحلیل موضوعات مربوط به هلال احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی و مقدمه برگزاری همایش اخلاق امدادگری دانست.

یادآور می شود این برنامه نخستین نشست تخصصی در زمینه اخلاق امدادگری است. نشست های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده با حضور صاحب نظران ادامه خواهد یافت.

حضور در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

11/20/2019 6:24:18 PM
آخرین اخبار