S
Header
کد خبر : 63567

دیدار صمیمانه با عوامل مستقر در قرارگاه های امداد ونجات اربعین حسینی

سرویس اخبار
یکشنبه 21 مهر 1398 ساعت 20:12
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار صمیمانه با عوامل مستقر در قرارگاه های امداد ونجات اربعین حسینی http://media.nvhelal.ir//Image/2019/10/201910107723194706_Thum.jpg دیدار,صمیمانه,با,عوامل,مستقر,در,قرارگاه,های,امداد,ونجات,اربعین,حسینی nvhelal

حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خوزستان از قرارگاه ها و پست های امداد و نجات طرح اربعین حسینی هلال احمر در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، در این بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل و دست اندرکاران طرح امداد و نجات اربعین حسینی به نقل این حدیث از امام صادق علیه السلام پرداخت که بهترین اعمال صالحه، خدمتگزاری به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سلاله پاک ایشان و در راس آنها حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است .

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در جمع پرسنل و نجاتگران با اشاره به رشادت های حضرت زینب کبری برای سر پا نگه داشتن بیرق دین و آزادگان کربلا افزود: بخشی از وظایف هلال احمر همجنس با این موضوع است و امروز شما نجاتگران و امدادگران نیز برای روحیه بخشی و تسکین آلام زائران حضرت اباعبدالله (علیه السلام) حضور یافته اید و این جنس کار از قبیل همان حماسه زینبی در موضوع اربعین است.

امکان فراهم کردن اقامه نماز در تمامی قرارگاه ها، پست ها و پایگاه های منتهی به مرز از جمله تاکیدات حجه الاسلام والمسلمین محمد انصاری بود. وی در ادامه، در فضایی صمیمانه پای سخن و پیشنهادات امدادگران و نجاتگران نشست. 

10/13/2019 8:12:08 PM
آخرین اخبار