S
Header
photo-camera.png
کد خبر : 63306
آمادگی کانون های طلاب در مواجهه با حوادث

ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه به طلاب هلال احمری در چهار محال و بختیاری

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور آمادگی کانون های طلاب در مواجهه با حوادث، 170طلبه عضو کانون های طلاب این استان، آموزش های امداد و کمک های اولیه را فراگرفتند.
سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 09:26
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
ارائه آموزش های امدادی و کمک های اولیه به طلاب هلال احمری در چهار محال و بختیاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور آمادگی کانون های طلاب در مواجهه با حوادث، 170طلبه عضو کانون های طلاب این استان، آموزش های امداد و کمک های اولیه را فراگرفتند. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/05/201905102850039660_Thum.jpg ارائه,آموزش,های,امدادی,و,کمک,های,اولیه,به,طلاب,هلال,احمری,در,چهار,محال,و,بختیاری nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری در گفت‌وگو با این پایگاه، از برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه ویژه کانون طلاب برادران و خواهران استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب گفت: بیش از ۱۷۰ طلبه خواهر و برادر عضو جمعیت هلال احمر این استان با شرکت در دوره های کاربردی امداد و کمک های اولیه با اصول اولیه امداد و نجات و نحوه برخورد با حوادث طبیعی و غیر طبیعی آشنا شدند.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر و کارآمد جمعیت هلال احمر با مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، از آمادگی ارائه آموزش‌های امدادی طلاب در حوزه‌های علمیه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مخاطرات در بحران ها و حوادث و همچنین تاب آوری در برابر حوادث و نقش ائمه جمعه در زمان بحران از جمله دوره های برگزار شده در حوزه های علمیه و به ویژه ائمه جمعه و جماعات سراسر استان است.
وی بار دیگر به نقش محوری ارتباط حوزه و هلال احمر اشاره و خاطرنشان کرد: پس از تاکید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مبنی بر پیگیری در خصوص راه اندازی کانون های طلاب هلال احمر در حوزه های علمیه، فصل جدیدی از تعامل، همدلی و همبستگی این دو مجموعه ایجاد شده است و آینده درخشانی نیز خواهد داشت.
برگزاری مانورهای آمادگی در مواجهه با حوادث طبیعی همچون زلزله ویژه کانون های طلاب نیز از دیگر برنامه های صورت گرفته از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بود که حجت الاسلام و المسلمین جعفری به آن اشاره کرد و افزود: با هدف آمادگی هرچه بیشتر در برابر حوادث طبیعی، مکان های امن و حساس حوزه‌های علمیه نیز با کمک نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان مشخص شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه در این استان 3 کانون طلاب فعال در حوزه های علمیه وجود دارد خاطرنشان کرد: این کانون‌ها می‌توانند زمینه‌ساز استفاده از توان و ظرفیت بی بدیل طلاب در جامعه به منظور ترویج فرهنگ بشردوستی و نیکوکاری و فعالیت‌های خیرخواهانه باشند.

 

4006005/7/2019 9:22:28 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2019/05/201905102850039660_Thum.jpg

 

 

 

5/7/2019 9:26:24 AM
آخرین اخبار