S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 63257
نماینده‌ مقام‌ معظم رهبری پس از بازدید مناطق سیل‌زده در خطبه‌های نماز‌جمعه خرم‌آباد تصریح گرد

مردم غیور لرستان با مشارکت مردم و‌ مسئولان بر خسارات سیل غلبه‌ خواهند کرد

سرویس اخبار
نماینده مقام معظم‌ رهبری در جمعیت هلال‌احمر در سخنان پیش‌از خطبه های نمازجمعه خرم‌آباد خواستار ادامه مشارکت گسترده مردم و‌ تلاش بیشتر مسئولان برای جبران خسارت‌های سیل در استان لرستان شد.
جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 17:04
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مردم غیور لرستان با مشارکت مردم و‌ مسئولان بر خسارات سیل غلبه‌ خواهند کرد نماینده مقام معظم‌ رهبری در جمعیت هلال‌احمر در سخنان پیش‌از خطبه های نمازجمعه خرم‌آباد خواستار ادامه مشارکت گسترده مردم و‌ تلاش بیشتر مسئولان برای جبران خسارت‌های سیل در استان لرستان شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/04/201904101513512036_Thum.jpg مردم,غیور,لرستان,با,مشارکت,مردم,و‌,مسئولان,بر,خسارات,سیل,غلبه‌,خواهند,کرد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی حوادث پیش‌آمده را آزمونی برای حادثه‌ دیدگان و دیگران دانست و تاکید کرد: ابتلای حادثه‌دیدگان در این ماجرا نیازمند صبر و شکیبایی، توکل بر خداوند، امید به آینده و از دست ندادن روحیه و‌اراده است و آزمایش دیگران نیز برای مردم مشارکت در حد امکان خود در اهدای کمکهای نقدی و غیرنقدی و حضور در کمک‌رسانی‌های میدانی است.
وی به وظیفه مسئولان و دست اندکاران هم اشاره کرد و افزود: مسئولان باید برای سربلندی در این آزمون سخت تلاشی مضاعف داشته باشند چرا که جبران این سطح از خرابی و خسارت مشارکت همه دستگاه ها و عزم فراگیر نهادهای اجرایی را می‌طلبد و خوشبختانه برنامه‌های جامعی در حال تدوین است لکن سرعت بخشیدن به اجرای برنامه‌ها خواست به حق مردم متاثر از حادثه است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی افزود: امیدواریم مردم همان طور که در اطلاع‌رسانی و امداد سریع شاهد بودند، تلاش و اقدام دولت در جبران خسارات را به زودی و به‌صورت عینی لمس کنند، اگر چه صبوری و همیاری مردم در تامین نیازها ضروری است.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری به بازدید از مناطق سیل‌زده اشاره و از روحیه بالا و انگیزه انقلابی و دینی مردم در این مناطق یاد کرد و افزود: این روحیه موجب مباهات و افتخار مردم لرستان است و پشتیبانی این مردم غیور از انقلاب پایدار و خلل‌ناپذیر است.
وی حضور گسترده روحانیون از سراسر کشور در یاری‌رسانی به مردم را از جلوه‌های افتخارآمیز این حادثه دانست و افزود: بیش از نهصد تن از روحانیون در روزهای گذشته از مناطق مختلف کشور وارد استان شده‌اند و با محوریت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت‌ هلال‌احمر استان لرستان و تلاش ارزشمند حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پیروزفر ساماندهی شدند و به ارایه خدمت پرداختند و بی تردید حضور اعضای کانون‌های طلاب هلال‌احمر می‌تواند به حادثه‌دیده دردمند، حس امید و تنهانبودن را القا کند.
نماینده رهبر معظم انقلاب افزود: در این سیل گسترده بیش از نهصد روستای استان دچار آسیب‌ شده و امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر در تلاشی شبانه روزی کار امداد و توزیع اقلام را تاکنون به سرعت و مناسب انجام دادند.
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر همچنین به بخش دیگری از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط هلال‌احمر پرداخت و گفت: حجم گسترده اقلام اهدایی مردم از استان‌های مختلف کشور تحویل انبار هلال‌احمر می‌شود و با نظارت کامل و به همت مردم داوطلب که در این انبار مستقر شده‌اند بسته‌بندی می‌شود و همکاری زنان ، کودکان و مردان در کار بسته‌بندی جلوه شکوهمندی از مهربانی مردم خرم‌آباد را نمایان می‌سازد تا بسته‌های اهدایی توسط داوطلبان بین مردم مناطق مختلف به سرعت توزیع شود‌.
وی در پایان سحنان خود تصریح کرد: هلال احمر امانتدار کمک‌های مردمی است و این کمک‌های ارزشمند با دقت به حادثه‌دیدگان تقدیم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین معزی همچنین پس از نماز جمعه در راهپیمایی مردم شریف خرم آباد به منظور حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کرد.
در سفر نماینده رهبر معظم انقلاب به مناطق سیل زده استان لرستان، ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می کنند.

4/12/2019 5:04:38 PM
آخرین اخبار