S
Header
کد خبر : 63203
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در جلسه پایانی سال در جمع همکاران این حوزه تاکید کرد

ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب مبتنی بر تحقیق، فکر و اندیشه

سرویس اخبار
تلاش در جهت کاهش درد و رنج انسان ها در پرتو کرامت و گرامیداشت آنان زمانی که با نیت خالصانه و برای خدا، آگاهانه و عالمانه و با فکر و اندیشه در جمعیت هلال احمر انجام می شود؛ ارزشمند است.
چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 17:41
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب مبتنی بر تحقیق، فکر و اندیشه تلاش در جهت کاهش درد و رنج انسان ها در پرتو کرامت و گرامیداشت آنان زمانی که با نیت خالصانه و برای خدا، آگاهانه و عالمانه و با فکر و اندیشه در جمعیت هلال احمر انجام می شود؛ ارزشمند است. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/01/201901109388869115_Thum.jpg ضرورت,برنامه,ریزی,و,اقدام,برای,تحقق,بیانیه,گام,دوم,رهبر,معظم,انقلاب,مبتنی,بر,تحقیق،,فکر,و,اندیشه nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی در جلسه پایانی سال با همکاران حوزه نمایندگی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقدیر از تلاش ها و اهتمام کارکنان در سال ۹۷ گفت: تلاش در جهت کاهش درد و رنج انسان ها در پرتو کرامت و گرامیداشت آنان زمانی که با نیت خالصانه و برای خدا، آگاهانه و عالمانه و با فکر و اندیشه در جمعیت هلال احمر انجام می شود؛ ارزشمند است و پاداش آن بر اساس آیات و روایات، بهشت جاودان است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگی در جامعه تصریح کرد: تلاش همه مجموعه حاضر بر این است تا منویات مقام معظم رهبری در جهت رشد و ارتقاء به کار گرفته شود و این موضوع با توجه به فعالیت های این حوزه در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در همین زمینه ادامه داد: برای تحقق این مهم توجه به دو مسئله ضروری است که ترغیب به مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی از طریق نشریات منتشر شده در این حوزه و رسانه های مکتوب نخستین آنهاست‌.

وی به ظرفیت ها و فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر پرداخت و افزود: این مجموعه به جهت پرهیز از تبدیل شدن به رسانه ای صرفا خبری، تلاش می کند تا زمینه های رشد فکری و همچنین ارائه محتوای غنی مطالعاتی و تحقیقاتی را به دقت دنبال نماید.

حجت الاسلام و المسلمین معزی همچنین به مسئولیت نظارتی حوزه نمایندگی اشاره کرد و گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تلاش می کند تا با اعتماد سازی کامل میان مردم در جهت ایجاد فضای مطلوب حرکت کند و این امر با نظارت عادلانه بر عملکرد جمعیت هلال احمر که بر عهده حوزه نمایندگی ولی فقیه است؛ میسر می شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بخش بعدی سخنان خود را به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اختصاص داد و تاکید کرد: برای تحقق این برنامه در مسیر پیش روی انقلاب اسلامی باید با تحقیق، فکر و اندیشه برنامه ریزی، اقدام و پیش رفت.

وی به اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور تحقق این بیانیه راهبردی و برنامه‌ریزی‌های منسجم در جهت اهداف تبیین شده در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: به همین منظور دبیرخانه گام دوم انقلاب در معاونت فرهنگی حوزه تشکیل شده است و رساندن پیام، فراخوان به جوانان، تحلیل، تبیین، گفتمان سازی و عملیاتی کردن، پنج مرحله اساسی در جهت رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در همین زمینه ادامه داد: رساندن پیام و فراخوان به جوانان و انتقال این پیام ها در فضاهای دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی در هلال احمر و انتقال آن مهمترین مسئله و اولین مرحله تحقق اهداف گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان با تاکید بر خودسازی، جامعه پذیری و تمدن سازی به عنوان سه اصل اساسی گام دوم انقلاب تصریح کرد: با دستیابی به این سه اصل، افراد خود ساخته ای خواهیم داشت تا با مشارکت در کارهای اجتماعی به سمت جامعه‌ و تمدنی اسلامی گام برداریم.

3/20/2019 5:41:20 PM
آخرین اخبار