S
Header
کد خبر : 63045

تقدیر دبیرکل جمعیت هلال احمر از داوطلب روحانی

سرویس اخبار
دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب به دیدار حجت الاسلام و المسلمین کمیل نظافتی، داوطلب سرشناس جمعیت هلال احمر و از فعالان حوزه کار داوطلبی رفت و در این دیدار با اهدای لوح از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.
پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 04:34
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تقدیر دبیرکل جمعیت هلال احمر از داوطلب روحانی دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب به دیدار حجت الاسلام و المسلمین کمیل نظافتی، داوطلب سرشناس جمعیت هلال احمر و از فعالان حوزه کار داوطلبی رفت و در این دیدار با اهدای لوح از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/12/201812106386179208_Thum.jpg تقدیر,دبیرکل,جمعیت,هلال,احمر,از,داوطلب,روحانی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل ازتارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، مهندس محمود محمدی نسب در این دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کمیل نظافتی گفت: افراد بسیار کمی مانند شما هستند که تمام زندگی‌شان را وقف مردم کنند و شما نامی آشنا در این زمینه هستید.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز روز جهانی داوطلب است، تمام تلاشم را کردم که این دیدار در چنین روزی انجام شود و بتوانیم از طرف جمعیت هلال احمر از شما تقدیر کنیم.

وی افزود: ما مدیون افرادی مثل شما هستیم و شما سمبل حرکت داوطلبانه هستید.

در این دیدار همچنین کمیل نظافتی با اشاره به سابقه فعالیت‌های داوطلبانه‌اش در لباس هلال احمر گفت:  هلال احمر نهاد مردمی است و باید به جمعیت هلال احمر کمک کرد. به هر حال من هم از بدنه نظام و جمعیت هلال احمر هستم و پوشیدن این لباس برای من باعث افتخار است.
یادآور می‌شود کمیل نظافتی از داوطلبانی است که از زلزله بم به عضویت جمعیت هلال احمر درآمد و فعالیت داوطلبانه خود را انجام داد.

12/6/2018 4:34:00 AM
آخرین اخبار