S
Header
کد خبر : 63031
انتظار برای "انا المهدی"

به مناسبت سالروز ولایت حضرت ولی عصر(عج)

سرویس اخبار
اینجا برایت با نم باران آسمان سخن می گویم تا ابرهای چشمانم سیل غیبت بسازند. چقدر زیبا و پر شکوه در آستانه ی سالروز ولایتت، ولایتمان پر امید و رحمت الهی شد... آقای خوبی ها، امید همه ی بشریت، شهرمان حالا با رحمت الهی شسته می شود، باران می بارد و حالی خوب به زمینیان هدیه می کند.
جمعه 25 آبان 1397 ساعت 16:22
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
به مناسبت سالروز ولایت حضرت ولی عصر(عج) اینجا برایت با نم باران آسمان سخن می گویم تا ابرهای چشمانم سیل غیبت بسازند. چقدر زیبا و پر شکوه در آستانه ی سالروز ولایتت، ولایتمان پر امید و رحمت الهی شد... آقای خوبی ها، امید همه ی بشریت، شهرمان حالا با رحمت الهی شسته می شود، باران می بارد و حالی خوب به زمینیان هدیه می کند. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/11/201811100941431422_Thum.jpg به,مناسبت,سالروز,ولایت,حضرت,ولی,عصر(عج) nvhelal

مگر نه این است که هزار و چند صد سال از آن واقعه ی بزرگ تاریخ ، همان انتخاب برای ولی عصر (عج) شدنت می گذرد؟ اما امروز دوباره در سالگرد ولایت و امامتت، می خواهم با تو اینگونه سخن بگویم:

مولای همه ی منتظران جهان، از اندیشه ی پاک یک کودک به انتظار بازگشت پدر، از غم گلوی یک مادر در انتظار آمدن پسر و از قلب های پر غصه در انتظار رسیدن فرج که بگذریم، شاید معنای جمعه ی بدون شما آقا ممکن شود.

کی قرار است ابرهای تار و ظلمانی دنیا، سکوت های بی مفهوم و بی اساس و بلکه شقاوت ها و خشونت هایی که در گوشه گوشه ی این جهان بر سر کثیری بی دفاع آوار می شود از رعد و شکوه"انا المهدی" شما رخت بربندد؟

به راستی که تا چه زمان چشمانمان به صبحی باشد که ندبه خوانش شما باشید؟ چقدر وجودمان در انتظار حضورتان باشد؟ چطور دل های سرد و سنگ بسته و سیاهمان بی راهه ها را طرح زند تا به همواری مسیر حق و حقیقت شما برسد؟

اگرچه تاب و توان از هیچ منتظر واقعی سلب نمی شود، ولی مولای خوب من، ایوب(ع) هم اگر بود، صبرش لبریز از عشق و ارادت ساحت مقدستان می شد. ما منتظر می مانیم شاید آن جمعه ی موعود که می گویند، همین روزها باشد. به امید آن روز


پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

11/16/2018 4:22:02 PM
آخرین اخبار