S
Header
کد خبر : 62984
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اصفهان

کار جهادی در هلال احمر معنا پیدا می کند

سرویس اخبار
مدیرعامل و کارکنان حوزه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با آیت الله مهدوی دیدار کردند.
جمعه 20 مهر 1397 ساعت 17:53
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
کار جهادی در هلال احمر معنا پیدا می کند مدیرعامل و کارکنان حوزه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با آیت الله مهدوی دیدار کردند. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/10/201810101896613725_Thum.jpg کار,جهادی,در,هلال,احمر,معنا,پیدا,می,کند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در استان اصفهان، در این دیدار که مدیرعامل، مدیران و کارکنان حوزه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان حضور داشتند، آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه همدلی و همراهی در جمعیت استان مثال زدنی است تصریح کرد: هیچ توجیهی برای وجود منکر در این مجموعه نیست و نباید ما شاهد یک گناه و یک خلاف قانون حتی ناچیز در این مجموعه مردمی باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شما به عنوان یک واحد زیر مجموعه مدیرعامل چشم و چراغ هلال احمر هستید و بنابر این باید در مسیر تحقق اهداف این نهاد در کار خیر از یکدیگر سبقت بجویید و با همدلی و حمایت بیشتر از هم در این راه گام های موثری بردارید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار جهادی و آن هم از نوع خیرخواهانه در هلال احمر معنا و مفهوم پیدا می کند و نماز به ویژه نماز اول وقت از آن دست کارهایی است که باید به عنوان یک حسنه مورد توجه کارمندان قرار گیرد چراکه این اقدام از جمله بهترین کارهای خیر است.
 
نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت تجلیل شایسته از ایثارگران به ویژه شهدا و جامعه ایثارگران امدادگر بر برگزاری همایشی به همین مناسبت تاکید و همچنین بر ارتباط فرهنگی با فرزندان کارکنان از طریق شرکت در جلسات پرسمان و ارتباط با آنان از طریق فضای مجازی و ارتقاء بینش دینی و مذهبی آنان تاکید کرد.
در ابتدای این مراسم دکتر مومنی، با بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام گرفته توسط حوزه های زیر مجموعه ابراز امیدواری کرد : برنامه هایی از این دست بتواند نقش موثر و بهتری در پیشبرد اهداف هلال احمر داشته باشد.

 

10/12/2018 5:53:37 PM
آخرین اخبار