S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
photo-camera.png
کد خبر : 62914
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

کانون های طلاب باید در فضایی آزاد و پویا و بدون هرگونه ملاحظات سیاسی فعالیت کنند

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر فعالیت کانون های طلاب در فضایی آزاد و پویا و بدون هرگونه ملاحظات سیاسی تاکید کرد.
یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 10:35
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
کانون های طلاب باید در فضایی آزاد و پویا و بدون هرگونه ملاحظات سیاسی فعالیت کنند نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر فعالیت کانون های طلاب در فضایی آزاد و پویا و بدون هرگونه ملاحظات سیاسی تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/08/201808101721395105_Thum.jpg کانون,های,طلاب,باید,در,فضایی,آزاد,و,پویا,و,بدون,هرگونه,ملاحظات,سیاسی,فعالیت,کنند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در نشست سه جانبه مدیران حوزه های علمیه، مدیران و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سراسر کشور ، با تقدیر از همکاری های مشترک و تعاملات مناسب حوزه های علمیه و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور تشکیل کانون های طلاب در سراسر کشور، به تبیین شاخص ها و معیارهای اساسی آیین نامه اجرایی این کانون ها اشاره کرد و افزود : کانون های طلاب باید با در نظر گرفتن بیش از 27 ماموریت فرهنگی جمعیت هلال احمر، بیش از پیش تقویت و گسترش یابند.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تاکید بر تشکیل هوشیارانه و با نشاط کانون های طلاب در اقصی نقاط کشور به منظور آماده سازی آنان برای حضور در صحنه های حوادث و بحران تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که کانون های طلاب دارای فضایی آزاد، پویا و پر تلاش و به دور از هر گونه فضای سیاسی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با یاد آوری این نکته که جمعیت هلال احمر، مکانی برای فعالیت های سیاسی و تصمیمات جناحی نیست، خاطر نشان کرد: این نهاد خدمت رسان و مردمی باید به دور از هرگونه جناح بندی، به ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه بپردازد.
همدردی و همدلی با انسان های نیازمند به کمک مسئله مهم دیگری بود که نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر آن را یکی از فعالیت های کانون های طلاب برشمرد و افزود: این کانون ها باید سیره  ائمه اطهار علیهم السلام در کمک به هم نوع را الگوی خویش قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه استفاده از فرصت های تبلیغ به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی، لزوم یادگیری آموزش های امدادی به جامعه و آمادگی در مواجهه با بلایا و حوادث طبیعی و غیر طبیعی را یکی دیگر از فعالیت های طلاب عضو کانون های جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: کانون های طلاب باید فضایی برای نمایاندن روحیه همدلی، همدردی، احسان و ایثار روحانیت در جامعه باشد.
مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم نیز در این نشست با اشاره به اینکه فضا و زمینه کار بسیاری برای خدمت در جمعیت هلال احمر وجود دارد، گفت: طلاب در کانون های هلال احمر باید به صورت جهادی اقدام به فعالیت های عام المنفعه کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ملک دار با اشاره به آیین نامه اجرایی کانون های طلاب جمعیت هلال احمر بر لزوم بحث و بررسی دقیق آن در نشست های آتی تاکید کرد و افزود: تعیین هدف برای فعالیت های کمی کانون های طلاب یکی از مسائلی است که باید به آن پرداخت.
وی با اشاره به زمینه های همکاری بین جمعیت هلال احمر و حوزه های علمیه سراسر کشور، خواستار اجرای برنامه های فرهنگی- ورزشی مشترک، ایجاد سامانه ای منسجم ویژه کانون های طلاب و همچنین بررسی بیشتر مبانی همکاری در استان ها شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این نشست با ابراز خرسندی از فرصت برگزاری چنین نشست هایی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی های بیشتر گفت: باید تلاش کنیم تا با تقویت کانون های طلاب سراسر کشور، شرایط حضور حداکثری طلاب در جمعیت هلال احمر به منظور اشاعه و ترویج اصول و اهداف بشر دوستانه و عام المنفعه هلال احمر در جامعه، فراهم شود.
صابونچی با تقدیر از حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور اهتمام ویژه نسبت به گسترش کانون های طلاب افزود: سازمان جوانان برای تحقق این مهم آماده هرگونه همکاری لازم است.

4006008/26/2018 10:31:55 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2018/08/201808101721395105_Thum.jpg
4006008/26/2018 10:31:55 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2018/08/201808101733506536_Thum.jpg
4006008/26/2018 10:31:55 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2018/08/201808101563946498_Thum.jpg

 

8/26/2018 10:35:39 AM
آخرین اخبار