S
Header
کد خبر : 62899
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در دیادر با خانواده آزاده سرافراز تاکید کرد

کسب رضای خدا، شجاعت و صبر سه عنصر بنیادین در پیروزی ملت ایران در برابر دشمن

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با علی اکبر سپهری، از آزادگان جنگ تحمیلی و خانواده وی دیدار کرد.
یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 21:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
کسب رضای خدا، شجاعت و صبر سه عنصر بنیادین در پیروزی ملت ایران در برابر دشمن نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با علی اکبر سپهری، از آزادگان جنگ تحمیلی و خانواده وی دیدار کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/08/201808107430112159_Thum.jpg کسب,رضای,خدا،,شجاعت,و,صبر,سه,عنصر,بنیادین,در,پیروزی,ملت,ایران,در,برابر,دشمن nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ،در این دیدار که مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور ایثارگران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نیز حضور داشتند؛ حجت الاسلام و المسلمین معزی با قدردانی از رشادت ها و وفاداری های آزادگان در 8 سال دفاع مقدس، سرافرازی و پیروزی ملت ایران در رویارویی با دشمن را در گرو مولفه ها و عناصری همچون داشتن اهداف الهی، شهامت، شجاعت و همچنین صبر و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تنها برای رضایت خداوند و پاسداری از دین و انقلاب و تمامیت ارضی انقلاب اسلامی در برابر هجموم دشمن ایستاده و هرگز به دنبال کسب مقام و امتیازات مادی نبوده اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر نقش سازنده شجاعت و دلیری رزمندگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شجاعتی که ملت ایران و به ویژه جوانان دلیر این مرز و بوم در آن دوران از خود به نمایش گذاشتند، از ماندگارترین و بی نظیرترین رویدادهای تاریخ ایران اسلامی بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر سپس به تبیین برخی از توطئه های دشمنان در جریان تعرض و تجاوز به ایران اشاره کرد و افزود: اگرچه رژیم بعثی عراق به اطلاعات نظامی و محرمانه جمهوری اسلامی ایران از طریق استکبار و همچنین عناصر خود فروخته داخلی دست یافته بود، لیکن وفاداری ها و رشادت های رزمندگان جبهه های نبرد با کمترین امکانات و تجهیزات، توانست بر این توطئه ها فائق آید.

وی ادامه داد: در دورانی که ملت شریف و اقشار مختلف ملت ایران از مسلمان و غیر مسلمان به دفاع در برابر دشمن تا دندان مسلح می پرداختند، عناصری پست و پلید همچون منافقین، کشور و هموطن خود را برای کسب قدرت به بیگانه فروختند و برای همیشه به عنوان خائن وطن فروش در تاریخ این کشور نامشان ثبت شده است.

تاکید بر روحیه ایستادگی و مقاومت رزمندگان جنگ و خانواده های آنان سومین مسئله ای بود که نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از آن یاد کرد و افزود: آنچه در دوران دفاع مقدس بیش از همه مایه سربلندی و سعادت کشور است، وفاداری و دلاوری های رزمندگان به ویژه آزادگان سرافراز بود که دلیرانه در برابر شکنجه های روحی و جسمی دشمن ایستادگی و مقاومت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی افزود: البته در این میان نمی توان از صبر، پایداری و ایستادگی خانواده این عزیزان در نبود همسر و فرزند خود غافل بود چرا که اگر چنین نبود و حمایتی از جانب کانون خانواده برای حضور عضوی از آنان در جنگ علیه ظلم و استبداد صورت نمی گرفت، هرگز نتیجه امروز که همان آرامش و امنیت بی نظیر کشور است، حاصل نمی شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پایان با قدردانی از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان دفاع مقدس بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار، علی اکبر سپهری، از آزادگان جنگ تحمیلی که خود نیز بازنشسته جمعیت هلال احمر است به بیان خاطراتی از روزهای اسارت پرداخت.

علی اکبر سپهری متولد 1346 در منطقه فکه به اسارت گروهک های منافقین در آمده و پس از گذراندن 7 ماه اسارت در 18 مهر ماه 1367 به ایران اسلامی باز می گردد.

4006008/19/2018 9:50:44 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2018/08/201808109002292597_Thum.jpg

 

8/19/2018 9:31:29 PM
آخرین اخبار