S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 62832
حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ایام رمضان در هلال احمر لرستان

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان از برگزاری سه دوره کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی و قرآن محوری، تفسیر موضوعی قرآن و آموزش تجوید ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر استان لرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 13:43
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ایام رمضان در هلال احمر لرستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان از برگزاری سه دوره کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی و قرآن محوری، تفسیر موضوعی قرآن و آموزش تجوید ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر استان لرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/06/201806103654037180_Thum.jpg برگزاری,برنامه,های,متنوع,فرهنگی,ایام,رمضان,در,هلال,احمر,لرستان nvhelal

حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگی در خصوص فعالیت های اجرایی در ماه مبارک رمضان گفت: جلسه شورای فرهنگی با حضور مدیرعامل و معاونت های استان برگزار شد و با توجه به دستورالعمل های دریافتی، فعالیت های اجرایی در ماه مبارک رمضان در سطح ستاد و شعب استان، در جهت بهره گیری بیشتر پرسنل و اعضای جمعیت از فضایل این ماه عظیم به تصویب رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان با تاکید بر فضیلت قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان، گفت: با حضور رابطین فرهنگی، برنامه جزء خوانی قرآن قبل از اذان ظهر با حضور قاری بین المللی در ستاد و سطح شعب استان اجرا می شود و همچنین پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ادعیه ماه مبارک قرائت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر با تاکید بر زندگی قرآن محور، تصریح کرد:  در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و سیره عملی پیامبر اسلام، در ماه مبارک رمضان سه دوره کلاس آموزشی با محوریت سبک زندگی اسلامی و قرآن محور، تفسیر موضوعی قرآن و آموزش تجوید ویژه کارکنان با حضور مدرسان و اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
وی در همین زمینه ادامه داد: هر یک از کلاس ها به مدت دو جلسه در هفته برگزار شده و در پایان ماه مبارک پس از برگزاری آزمون به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد. همچنین به برگزیدگانی که حد نصاب نمره را کسب کنند گواهی ضمن خدمت ارائه می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به اجرای برنامه شبی با قرآن در سطح شعب استان، افزود: برنامه شبی با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری و مراسم افطار دهی در سطح شعب استان لرستان برگزار شد که هزینه های اجرایی این برنامه ها با مشارکت صد درصدی اعضای داوطلب در ماه مبارک رمضان برپا گردید.

حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر با اشاره به اجرای طرح همای رحمت و تهیه بسته های غذایی مورد نیاز مددجویان و نیازمندان گفت: در راستای اجرای طرح همای رحمت با همکاری مدیرعامل و معاونت داوطلبان، برنامه گلریزان با حضور خیرین و واقفین، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان در ادامه به اختصاص برنامه های ویژه امدادگران در پایگاه های امداد و نجات بین شهری اشاره کرد و گفت: رابطین فرهنگی شعب در بازدید های دوره ای در پایگاه های امدادی بین شهری حضور پیدا کرده و ضمن صرف افطاری ساده در جمع امدادگران، گفتگوهای صمیمانه ای با آنها انجام می شود.

وی در همین زمینه ادامه داد: مبلغان و رابطین فرهنگی با حضور در جمع امدادگران ضمن برپایی نماز جماعت به سوالات احکام و مسائل شرعی امدادگران پاسخ می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پیروزفر با اشاره به شب های قدر و مراسم احیاء گفت: با توجه به این که در شب های قدر امدادگران در پایگاه های امدادی حضور داشتند، رابطین فرهنگی و روحانیون در این شب ها در پایگاه ها حضور داشته و دعاها و مناسک شب های احیاء را در کنار امدادگران برپا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان به برگزاری مسابقه در ارتباط با نماز اشاره کرد و گفت: بروشور و کتابی در ارتباط با نماز تهیه و در اختیار پرسنل و کارکنان قرار گرفته است که در پایان ماه مبارک رمضان آزمون برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پیروز فر با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ دینی از کودکی در جامعه، افزود: مسابقه نقاشی با موضوع نماز در ماه مبارک رمضان در سطح کانون غنچه های هلال جمعیت استان لرستان و فرزندان کارکنان برگزار می شود که در پایان از نقاشی های برگزیده تجلیل خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان لرستان در پایان با آرزوی بهره گیری بیشتر از فضایل ارزنده ماه مبارک رمضان در ایام پیش رو گفت: در پایان ماه مبارک رمضان از فعالین فرهنگی در زمینه نماز و برنامه های اجرایی در ماه مبارک تقدیر می شود.

4006006/11/2018 1:42:27 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2018/06/201806102986231490_Thum.jpg

 

6/11/2018 1:43:19 PM
آخرین اخبار